Ana Sayfa Siyaset Ak Parti Alucra Kongresi Tamamlandı

Ak Parti Alucra Kongresi Tamamlandı

Alucra Ak Parti 6. Olağan İlçe kongresi Irmak Park Sosyal Tesislerde yapıldı.

Giriş Tarihi: 5 Kasım 2017 Pazar 23:29
Ak Parti Alucra Kongresi Tamamlandı

Alucra Ak Parti İlçe Başkanlığı 6. Olağan Kongresi, Alucra Belediyesine ait Irmak Park Sosyal Tesislerinden gerçekleşti.

Ak Parti İl Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Ak Parti Giresun Milletvekili Sabri Öztürk ve Cemal Öztürk, Alucra Belediye Başkanı Asım Kaymakçı, delegeler, üyeler ve ilçe halkının katılımıyla gerçekleşti.

Kongreye yoklama ve açılışın yapılmasıyla divan kurulunun seçimi ile birlikte başlandı.

Divan Başkanı Nail İpek'in gündem maddelerini okuması ve oylanması ile birlikte gündemin 5. Maddesi protokol konuşmalarında Belediye Başkanı Asım Kaymakçı, Milletvekili Sabri Öztürk birer konuşma yaptı.

Protokol konuşmalarının ardından yapılan oylama sonunda, tek liste ile seçime giden Yalçın Eker başkanlığındaki yeni yönetim kurulu Alucra Ak Parti İlçe Yöneticiliği görevine seçildi.

YORUMLAR
  • yorum2017-11-09 07:57:10Alucralı garip

    Resmi kurumlara görev taksimi yapıldımı merak ediyorum.

  • yorum2017-11-08 22:47:24Alucralı

    DEMEKKİ TEK SUÇLU TEK YORGUN SÜLEYMAN YAĞCIOĞLU. Kendi tabirleri ile diğer YANKİ ler hep yerinde duruyolar.neeyyyyyseee artık.

  • yorum2017-11-07 15:20:11Osman Kara

    Sayın Yalçın Eker Allah aşkına çok programlı lise caddesine doğru bir yürüyerek gitsene. Geçen sene döşedigin tüm bordür taşları devrildi. Hadi ortağın Hidayet Biyikcinin oğlu ona zarar etmez ama sen yapma

  • yorum2017-11-07 13:00:46Erdem EKŞİ

    Alucradan yürüyerek.. Ankara Gidecem Cumhurbaşkanına ALUCRA'nın sorunlarını aktaracamm VEEE ALUCRA'YI İL YAPINIZ diyecem..Allah ömür verirse kış geldiği için olmaz ! Mayısta bu işe başlıyorum.Dosyaları hazırlıyorum.Ama yer yerinden oynatacağım:))))

  • yorum2017-11-07 12:27:04Alucralı

    Ak Parti kongresi Anavatan Partisinin son kongresine benzedi misafirlere ayıp olmasın diye caddeden adam topluyorduk

  • yorum2017-11-07 11:31:35Yılmaz Kurt

    Taa kalktım Çakraktan Alucraya geldim hani olurda milletvekillerine derdimizi anlatırız diye. Körler sağırlar birbirini ağırlar. Reis olmasa kimse bunlara değil oy günahını vermez. Boş salonda boş bir seçim oldu. Yeni başkanı tanımıyoruz ama Faruk başkan sağolsun köyümüzün çok işimizi görüyordu. İl Genel Meclis üyelerinde iş yok bir kere köyümüze gelipte derdiniz varmı diye soran yok sadece seçim zamanı nede olsa bizleri çantada Keklik görüyorlar nede olsa biz bunlara değil Reise oy veriyoruz.

  • yorum2017-11-07 05:09:49sena

    herkes Alucraya hizmet etsin,Alucrayı kalkındırmak için ne gerekiyorsa,kişisel zaaflarını,kinlerini bir yana bırakıp,Alucraya için güzel,iyi işler yapmak yolunda olsun!

  • yorum2017-11-07 02:08:03AYNUR

    Güzel Memleketimin DAHA İYİ ŞARTLARDA olması gerekirdi !!! Alucra'da yaşayan insanların suçu ney ??? Lütfen daha iyi bir Alucra için daha fazla ÇABA gösterilsin !!! Umuyorum gösterilir!!!

  • yorum2017-11-07 01:51:18Alucralı Bayan

    Erdem Eşki'ye katılıyorum ben ak Parti üyesi bir bayanım. yazık partiye bu hallerinidemi görecektim

  • yorum2017-11-07 01:47:22Alucralı

    Ak parti kongresinin delegesiyim gittim bir hazirun listesi bir kişi on kişi yerine imza atıyor misafirler harici katılım yok sahte imzalarla çoğunluk sağlandı. dediler kongre başladı bu seferde oy kullanmaya delege bulamıyorlar caddeden delege avına çekildi.
    Delege sayısı 400 güya katılan delege 210
    oy kullanan delege 99 yazık partiye çok yazık ne eski belediye başkanları ne eski ilçe başkanları ne eski il meclis üyeleri ne eski belediye meclis üyeleri nede eski ilçe yönetim kurulu üyeleri hiç biri yoktu

  • yorum2017-11-06 12:06:16Erdem Ekşi

    Ak Parti olagan Kongresine; Alucra halkının katılımı olmadığı söyleniyor...Halk kongreye ilgisiz kaldığı gibi kongreye gelenlerinden mecburiyetten geldiği söyleniyor.Sayın Cumhurbaşkanı R.Tayyip Erdoğan'ın belirtiği gibi METAL YORGUNLUĞU Alucraya da gelmiş...2019 Seçimlerinde büyük hezimet görülmemesi içten bile değil...Alucra Ak parti kongre üyesi 400 kişi, imza sayısı 201 .. delege kaç oy kullandı acaba.. 100 müü:)))) İYİ PARTİ, galiba ALUCRALILARA İYİ GELDİ...

  • yorum2017-11-06 00:34:56Yusuf Saraçoğlu

    Altıncı alucrayi ve alucraliyi kandırma ve kandırmaya devam kongresi bu başka hiç birsey olmaz . Durmak yok alucrayi yok etmeye devam

  • yorum2017-11-05 16:10:16Ahmet Mutlu

    Hayırlı olsun yeni başkan ve eski başkanın ekibini tebrik ederim. Çok birşey değişmemiş gibi umarım hizmetleri güzel olur. Esnafın derdini dinleyen çalışmayan belediyeyi umarım çalıştıracak itici güç katarlar. Belediyede para yok diye çalışmıyor. 4 yıldır ilçede bir mezbahane olmazmı? Yeni yönetimin çoğunluğu zaten esnaf bir kaçınıda tanıyorum bu kardeşlerimizin. Çalışsınlar çok çalışsınlar Ak Partimize Alucramıza hizmet etsinler. İlk işleri belediyeyi çalıştırmak olsun. Yoksa 2019 da işimiz zor!

  • yorum2017-11-05 15:26:11Alucralı Berber

    Sayın yeni ilçe başkanı yarın gelde seni hayırıma traş edeyim yakışıyor böyle saç sakal birine girmiş :)

  • yorum2017-11-05 15:12:53Alucra Esnafı

    Vefasızlığın bu kadarı olmaz nerde eski ilçe başkanı Süleyman Yağcıoğlu ve Faruk Demirağ. Yalçın kardeşim akıllı ol yarın senide kullanıp bir kenara atmasınlar seni severiz ama diğer eski başkanlara yapılan vefasızlık değil mi? eski başkanların bu memlekete hiç mi hizmeti olmadı? hadi faruk demirağ neysede süleyman ile can cigerdilerya. neden bu kongrede onlar yok. süleyman ve faruk başkana bir teşekkür edilemezmiydi? senden hizmet etmeni bekleriz ama başkalarının kulu olacaksan bu işi yapma şimdiden hayırlı olsun

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Belediyemize Ziyaret

Belediyemize Ziyaret

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber