Ana Sayfa Siyaset Ak Parti İlçe Başkanı Belli Oldu

Ak Parti İlçe Başkanı Belli Oldu

Alucra Ak Parti İlçe Başkanı yapılan atama ile belli oldu.

Giriş Tarihi: 11 Ekim 2017 Çarşamba 11:59
Ak Parti İlçe Başkanı Belli Oldu

AK Parti Alucra İlçe Başkanlığı görevinden istifa eden Süleyman Yağcıoğlu’nun yerine, parti teşkilatında aktif görevini devam ettiren Yalçın Eker atandı.

Ak Parti Merkezinin ilçede yaptırdığı istişareler sonrasında, Ankara'da Genel Merkezine çağırılan Yalçın Eker bugün yapılan açıklamayla Ak Parti Genel Merkezi tarafından Alucra İlçe Başkanı olarak atandı.

 

YORUMLAR
  • yorum2017-10-29 03:28:20Alucra Sevdalısı

    öncelikle tebrikler ancak sayın cumhurbaşkaımız ak partiye oy kazandırmak için var güciyle çalışıyor ancak ben alucrada 4.ay kaldım şu intbaya şahit oldum alucra bellibir organizasyonun alucrası idare ediyor uzaktan kumandayla görevinin başında olmayan bir başkan çokdaha fazlası var bu gidişata sayın bakanın müdahale etmesini akpartinin geleceği için temenni ederim

  • yorum2017-10-29 03:12:25Alucra Sevdalısı

    ilçe başkanı belediye başkanının üstüdür yeni ilçe başkanı inşallah Alucrada makamının başında halka hizmet eden bir beldiye başkanı bulur meclis üyeleriyle yönetilen belediyeden kurtulunur hayırlı olsun

  • yorum2017-10-15 16:56:58Alucralı Alucralı

    Bak düşünüyorum,düşündükce sinirleniyorum, sinirlendikce düşünüyorum kısır döngü oluyor bizede yazık ama ya....

  • yorum2017-10-15 16:36:07Alucralı

    müstemleke başkanı olacak. Cihan bey has meyve veren ağaç taşlanır çok doğru. bunlar aynı yönetim Alucraya yabancı oldukları için meyveleride ham taşlanmaz yani.

  • yorum2017-10-14 06:25:59elif

    Sayın Canikli bey,Türkiyedeki Alucralılara hizmetlerinizi bekliyoruz,15 yıldır ne yaptınız hemşerilerinize?

  • yorum2017-10-13 08:55:24Cihan EKER

    Başkanım öncelikle tekrar hayırlı olsun. Her zaman meyve veren ağaç taşlanır. Kimseye kulak asma yolun da bahtın da açık olsun. Sonuna kadar arkandayız. Allahım utandırmasın.

  • yorum2017-10-12 09:58:46Fahrettin Keçeci

    Hayırlı olsun. ALLAH. utandırmasın

  • yorum2017-10-12 05:56:21Yalçın Karamanoğlu

    Bende AKP Ilçe başkanlığı aday adayı oldum. Ama elendim. Yeni başkanınız hayırlı olsun. Yapacak birşey yok saygıdeğer ALUCRAlılar. Yine cCnikli yine yandaşlar. Alucralının iradesine kelepçesini vurmuştur.Hala dayı enişte para var bu işte mantığı ile bu memleketi yönettiniz,15 sene Alucrayı uyuttunuz,sahte vaadlerinizle Alucra insanını aptal yerine koydunuz. Yine sözümun arkasındayım sizde biraz onur gurur haysiyet şeref varsa o makamları işgal etmeyin istifa edin ayrılın kayyum atansın.

  • yorum2017-10-12 03:30:41Memur

    Allah akıl fikir versin. aynı yapıdan birisi seçilmiş tekrar. alucraya yazık. demek ki alucra hizmet istemiyor. köyleşmeye devam...

  • yorum2017-10-12 02:39:43Ali yelek

    Mevcut yönetimden memnuniyetin ifadesidir.DURMAK YOK KOYLESMEYE DEVAM

  • yorum2017-10-12 02:28:37vatandaş

    neye hayırlı olsun kime hayırlı olsun be kardeşlerim aynı halkanın figüranları bunlar 2019 da canikliler ve figüranlar Allahın izni ile hayırıda şeride görecekler.

  • yorum2017-10-12 00:36:00İbrahim Topkara

    Hayırlı olsun Allah utandırmasın kardeşim . . .

  • yorum2017-10-11 14:42:28elif

    tebrik ederim,inşaAllah İstanbulda ve Alucra da yaşayan,Alucralı tüm hemşerilerimize hizmetleriniz olur.

  • yorum2017-10-11 13:45:10Mehmet Kavukcu

    Hayırlı olsun ALLAHIM utandırmasın

  • yorum2017-10-11 12:43:04Mehmet KÜÇÜK

    Hayırlı olsun Yalçın kardeşime başarılar dilerim.

  • yorum2017-10-11 10:38:07Bekir alış

    yalçın başkan hayırlı olsun

  • yorum2017-10-11 08:06:18Enes Kürtünlü

    Hayırlı olsun Alucramız adına hizmet babında inşallah iyi olur, tebrik ederim Yalçın beyi.

  • yorum2017-10-11 07:54:38Alucralı

    Güya değişim oldu. Bbu seçim mi atamamı. ha KEL ALİ ha ALİ KEL. Sağ cebinden aldılar sol cebine koydular. Ha hayırlı mı olsun? yıllardır nasıl olduysa öyle olur herhalde.

  • yorum2017-10-11 07:44:38Yusuf Saraçoğlu

    Al birini vur ötekine vah alucram vah

  • yorum2017-10-11 07:24:53Adnan Alış

    Öncelikle tabrik ediyorum hayırlı uğurlu olsun inşallah başarılar diliyorum.

  • yorum2017-10-11 07:11:41Kadir Bekiroğlu

    Hayırlı olsun gardaşıma Allah utandırmasın.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz CHP Alucra Kongresi Yapıldı

CHP Alucra Kongresi Yapıldı

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber