Ana Sayfa Siyaset Ak Parti İlçe Başkanı Görevden Ayrıldı

Ak Parti İlçe Başkanı Görevden Ayrıldı

Ak Parti Alucra İlçe Başkanı Süleyman Yağcıoğlu 4 yıldır devam ettirdiği görevinden ayrıldı.

Giriş Tarihi: 19 Ağustos 2017 Cumartesi 15:59
Ak Parti İlçe Başkanı Görevden Ayrıldı

İlçe Başkanı Süleyman Yağcıoğlu Alucrahaber.com'a yaptığı açıklamada şunları söyledi:

"4 yıldır şerefle, onurla ve büyük bir gururla mensubu olduğum Ak Parti İlçe Başkanlığından ayrılma kararı aldım. İlçe başkanlığı yapmadan öncede bu partinin bir neferi idim bugünden sonrada aynı duygu ve düşünce ile partime davama hizmet etmekten geri duymayacağım. Bu süre içinde bana desteklerini esirgemeyen başta Sayın Bakanımız gururumuz Nurettin Canikli ağabeyime, Belediye Başkanımıza, meclis üyelerimize, teşkilat arkadaşlarıma, kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan memurlarımıza, köy muhtarlarımıza ve değerli ilçe halkına sonsuz teşekkür ederim.

İlçemize iyisiyle kötüsüyle 4 yıl boyunca yaptığımız hizmetler sürecinde istemeyerek de olsa kırdığımız büyüklerimiz kardeşlerimiz olabilir, herkesten haklarını helal etmelerini rica ediyorum, şayet varsa bizim hakkımız helal olsun. Eylül ayında yeni seçilecek ilçe yönetimimize şimdiden hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Ak Parti Genel Merkezinin almış olduğu karar doğrultusunda ülke genelindeki teşkilatların yenilenmesine yönelik çalışmalar devam ederken Giresun'da 8 tn teşkilatın yeniden seçilmesine karar verildi.

YORUMLAR
  • yorum2017-10-18 15:00:12Ahmet Z.

    Yalçın kardeşimi yakınen tanırım temiz biri inşallah başarılı olur.Hayırlı olsun İnşallah Alucranın hak ettiği hizmetleri görmesinde vesile olur.Kişilerin değil Alucranın başkanı olacağı kanatindeyim.Allah yar ve yardımcısı olsun.Hayırlı olsun Allah utandırmasın

  • yorum2017-08-23 07:00:22Alucralı

    Bence yeni başkan adayları belirlenip halk arasında bir ön seçim yapılmalı. halkın olurunu alan biri başkan olmalı, aynı ekipden olmamalı, Alucraya, davaya hizmete yandaş olmalı.

  • yorum2017-08-21 14:28:14Muhammed BIYIKCI

    editor yorumlarımi neden yayinlamiyorsun
    Yayinlaman için akp taraftari gibj mi yazmaliyim?

  • yorum2017-08-20 14:11:51Yalçin KARAMANOĞLU.

    Editor yorummumu neden yayinlamadiniz.Gecerli bir cevap bekliyorum.

  • yorum2017-08-20 10:41:51Ali aydın

    Koca yürekli adam Allah yolunu açık etsin.sivas ta cenazem vardı ve kara kara düşünürken kimi aradıysam bir olmadı arkadaşımın biri başkanımın numarasını verdi aradım Allah razı olsun yarım saate cenaze aracı geldi.. Hayatımın en zor anında yanımda olduğun için teşekkür ederim

  • yorum2017-08-20 02:10:18Yalçın KARAMANOĞLU

    ALUCRAda İlçe başkanıda belediye baskanida hicbir zaman olmadı onlar arka pilandaydı sadece çantacılık yaptılar. Alucra insanini yillarca aptal yerine koydular. 15 yilini heba ettiler.Alucrayı köy yaptılsr yaşanmaz insanlaŕın birbirine selam vermediği bir ilçe haline getirdiler. Bununda baş sorumlusu Nurettin Canikli'dir. ALLAH Bu milletin ve tügsüz yetimlerin hakkini yiyenlerden, yemesine vesile olanlardan soracaktır elbet. Milletin hakkıni yiyenleri Allah kahru perisan eylesin rabbim önlerine getirsin ben şahsım adına memleketi bu hale getirenlere hakkimi helal etmiyorum. Selam ve dua ile kalın.

  • yorum2017-08-19 15:54:59Yusuf Saraçoğlu

    Gelen gideni aratir ve !!!

  • yorum2017-08-19 13:51:53Alucralı

    İsabet olmuş başkan.(varsa) hizmetlerinizden (!)dolayı teşekkürler.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Belediyemize Ziyaret

Belediyemize Ziyaret

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber