Ana Sayfa Siyaset Ak Partinin Alucra'ya Hizmetleri

Ak Partinin Alucra'ya Hizmetleri

Alucra Ak Parti Teşkilatı partilerinin iktidar dönemleri boyunca ilçeye yaptığı hizmetleri paylaştı.

Giriş Tarihi: 9 Ocak 2018 Salı 11:16
Ak Partinin Alucra'ya Hizmetleri

Alucra Ak Parti Teşkilatı Basın Yayın Birimi yöneticilerinden Dursun Karslıoğlu tarafından yapılan açıklamada, Ak Partinin iktidar olduğu süre içinde ilçemize yaptırtığı hizmetler şu şekilde sıralandı:

Açıklamanın devamında:

"Başta Emeği Geçen ve Bu Hizmetleri Alucra’ya Kazandıran Milli Savunma Bakanımız Sayın Nurettin Canikli Beye, Belediye Başkanı Sayın Asim Kaymakçı ’ya İl Genel Meclisi Üyemiz Durmuş Canikli’ye, Fazlı Derbeder ve İlçe Teşkilatımıza Teşekkür Eder, Hizmetlerinin Devamını bekleriz.

Yeni göreve seçilen Ak Parti İlçe Teşkilatı yeni hizmetlerin alımı için büyük gayret sarf etmektedir. Emeği geçen başta Nurettin Canikli olmak üzere herkesten Allah Razı Olsun" denildi.

YORUMLAR
  • yorum2018-01-19 12:37:47elif

    büyük şehirlerde hayat çok zor,Alucrada yaşamanın kıymetini bilelim

  • yorum2018-01-18 11:57:48sena

    Alucrada tarım alanlarına bina yapmayın
    bir de
    İstanbul Beyoğlu Okmeydanındaki hemşerilerimizin yerlerine inşaat izni çıksın artık,15 senedir nerdesiniz?

  • yorum2018-01-17 15:53:04Reis

    Arkadaşlar öncelikle yapılan yatırımlardan bahsedmisiniz iki kelâmda ben edeyim öncelikle şu alucramin meydanındaki ve altı otopark olan yada su kanalımı demeliydim önce bu rezilliği düzeltin sonra şu otogarı adam gibi bir faaliyete geçirin akp den menfaati olan kişiler yapılan yatırımlardan bahsetmiş birde 150 trilyonun yarışı kimin yada kimlerin cebine girdiği meçhul

  • yorum2018-01-17 15:18:21Alucralı

    Bence başa FATİH TERİMİ getirelim....

  • yorum2018-01-17 03:25:14Engin Saraçoğlu

    Dertli alucralı esnafı seni özellikle tebrik ediyorum kardeşim helal olsun işte yorum böyle olur kimse kusura bakmasın 150 trilyona 5 kat 2 şer daireli 150 bina yapılsaydı koca bir şehir olurdu bıraksınlar bu işleri 150 trilyonun yarısı kimlerin cebinde kimlerin şehirde daireleri kimlerin altlarında son model arabaları var acaba kısaca ye kürküm ye

  • yorum2018-01-15 12:19:42Ayhan

    Her şey temeli atılmış kaçak yapı olarak kalan ilk üniversite binasıyla başladı.Büyük bir fırsat kaçarken alucranında geleceği çalınmış.

  • yorum2018-01-14 11:20:54elif

    göçü önleyecek,yerinde üretim ve ekonomik faaliyetller neden yok?

  • yorum2018-01-14 08:52:35Sena

    Tarim ve hayvanciliga destek ve tesvik, ucuz mazot, yerli uretim....

  • yorum2018-01-14 08:50:51Elif

    Hep beton ,
    gelecege yatirimla ilgili hic bir sey yok!

  • yorum2018-01-14 08:02:17Alucralı

    ilk yerel seçimde umarım bu tepkiler sandığa yansırda bu bela son bulmuş olur.
    ESNAF kardeşe gelince milyarla milyonun ayrımını yapamayan adama açıklama yapmaya gerek yoktur arkadaşlar.
    Saygılar..,,

  • yorum2018-01-14 05:31:21salih Bayar

    gecmısden gunumuze kım ne yaptı bır AKP mı suclu..

  • yorum2018-01-13 06:20:08Alucra lı

    Hasbi kardeşim siz alucrada durmadiginiz belli başkanı bulamiyoruzki yiyelim ama allaha havale ediyoruz allah bildiği gibi yapsın

  • yorum2018-01-13 02:00:13Hasbi

    Yedirmeyiz size asım başkanımızı..Asım Kaymakçı başkan ile hedef 2071...,

  • yorum2018-01-12 12:25:14Serdar Yurt

    Tamam Akp Yönetimi kötü..Canikli kötü... Peki siz sürekli AKP yi ve Canikli yerden yere vuranlar çok mu iyisiniz.Alucra da ve Alucra dışında yaşayan bütün Alucralıların tek derdi kapağı devlete atmak Memur olmak.Akp döneminde devlet kadrolarına 2 bin kişi yerleştirildi..Ya çocuklarınıza bir gelecek sunamayan Anne ve Babalar topluluğu olmuşuz.Çocuğuna geleceği iktidardan bekliyorsunuz.Bu kavga bu zaten... Ya kardeşim sende birini esnaf yap.. Mimarlık okuyor.. inşaat mühendisliği okuyor. işi devletten gözlüyor.Ya git kardeşim kendi işini kur.Kaç gencimiz kendi işini kurdu..Bence ZERO yani SIFIR.Bu kadarda fırsat düşkünlüğü olmaz.Çocuklarınızı Siyasi iktidarlar için kazanmayın..

  • yorum2018-01-12 05:50:38Özgür B. Pinar

    Bir ilçe meydanı ve camisiyle ölçülür dün meydanı gezdim allah aşkına sizde gezin utanç verici
    Caminin önünü gezdim utanç verici. Şu akp ve belediye yöneticilerinden hicmi camiye giden yok varsa utanmiyorlarmi o caminin önünden rahmetli Hacı Yunus Tokaç mı gelip yapacak?

  • yorum2018-01-12 01:11:14ALUCRALI

    ESNAF rumuzlu kişiye söylenecek çok söz var ama kısaca 3Y ile özetleyim Yalancı-Yağcı-Y..

  • yorum2018-01-11 10:46:22Bilal Öztürk

    Alucrahaber sitesine girince başlığı görünce şok oldum.
    "Akp nin Alucraya yaptıkları"
    Güler misin ağlar mısın bilemedim.
    Seçimler yaklaştı reklama insanların gözünü boyamaya başladılar.
    Allahtan korkun be.

  • yorum2018-01-11 08:49:25Kenan Kanat

    Eğer belediyedeki parti Mhp veya Saadet olsa idi ilçe küçülmez buyurdu.15 yıldır Alucradan göç gitmez göç gelirdi Şebinkarahisar veya Şiranin bizim seviyemizde mecliste bakanlikta adamlari olsaydi eminim il olurlardı şimdi bile bizi solladilar her geçen gün büyümek için uğraşıyorlar Şebinkarahisara myo yetmedi adamlar fakülte açtı bizimkiler 2 yıllık okuldan bölüm sildiriyorlar. Ama halk bunu istiyor bugün seçim olsa akp daha fazla alir çünkü çalışsalarda calismasalar millet oy veriyor zaten.

  • yorum2018-01-11 07:49:47Dertli Alucra Esnafı

    Değerli ESNAF rumuzuyla yazan kardeşimiz kendince doğruları söylemiş. Sanırım onunda tasına bir iki damla birşeyler geliyorki doğruyu söylemekten çekinmiş. Akpartinin 150 Trilyon hizmet varmış Allah razı olsun olsunda bu hizmeti sanki iktidar Alucraya bağışlamış gibi konuşmuşlar. İktidar başka bir parti olsa onlarda yapardı, yapmak zorundalar onun için bu yaklaşım tarzını yanlış. Ayrıca biz vatandaş köylü olarak millete hizmet etsin diye yolluyoruz onları meclise bunlar lütuf değil bilesiniz. İçinde neyiniz var diye sormuşya içinde Atam var, bu memleketi kuran büyüklerimiz, dedemiz anamız babamız var. Bu soruyu sorandan çok şeyim var ama böyle bir soru nekadar sığ düşünceli olduğunu göstermekte. Ayrıca şunu anlamak lazım bizim iktidarla sorunumuz yok. Bugün A partisi olur iktidar yarın B partisi. Bizim meselemiz derdimiz bu iktidarın nimetlerinden ilçemizin yeterince nasiplenmemesi. Ey ESNAF kardeş bak bende esnafım yazdığım ilk yorumda eksik birşey varsa söyle bu ilçe insanı hergeçen gün daha kötü duruma gidiyor. Yöneticilerin 15 sene boyunca yarım yamalak işlerini neden eleştirmiyorsunda kalkıp gurbetteki Alucralıların alış verişine dem vuruyorsun. Niye demiyorsun ey Bakanım Alucra Belediye Başkanı yılın 9-10 ayı ilçede yok bu ne iştir niye demiyorsun? Yada bu caminin projesi madem yapılmayacaktı bu kepazelik nedir? Yada kepçeleri sattın ey başkan kışın Özel İdarenin iş makineleri arıza yapsa ne edeceksin niye demiyorsun? Yada ey başkan başladığın her iş yarım bu mezbahane durumu nedir 3 yıldır ilçede hayvan kesimleri kaçak mı nasıl yapılıyor bilen yok acaba şu Çakraktaki atın etini bizmi yedik niye demiyorsun? Göç veriyoruz Başkan ne yapmak lazım niye demiyorsun? İlçede en az 50 tn esnaf sayarım hepsini tanıyorsun bu adamların bu insanlar burayı niye terk ediyor ne yapabiliriz niye demiyorsun? Haa birde nüfus için gurbette yazılmayanlara laf ediyorsun, eee yazın geliyor kaymağını yiyor diyorsun. Çok ayıp zaten bu zihniyet yüzünden artık kimse gelmiyor gelsede ya cenaze ya bayrama. Niye gelmiyor biliyormusun? Çünkü gelenler her yaz çarşının tozunda eşilen yollardan yada evinde akmayan sularda bezdi. Ben kardeşimin çocuklarını getiremedim bu sene sebebide bu söylediklerim. İlçenin bir cazibesi kalmamış, şehir havasından çok uzak. Şimdi eğri oturup doğru konuşma zamanı İktidarın nimetlerinden bu zamana kadar yeteri hizmeti alamayan sayın bakan, belediye başkanı, encümeni, ilçe başkanı bunlara ilçe halkı yav ne oluyor bu ilçenin hali nedir kardeşim demediği sürece de bu Memleket bir arpa boyu yol almaz. Diyenleri de tehdit edenler çoluğu çocuğunu işe koyacaz vaadiyle kendine köle eden zihniyet bitmediği sürece zor kardeşim. Bu zamana kadar hiç yorum yazmadım kimseyi tenkit etmedim ama bu saatten sonra yazacam yanıma henüz gelmeyen ilçe teşkilatına da bizzat ifade edeceklerimi ifade ederim. Son olarak ilçe başkanı seçim sonra Belediye başkanınıda yanına almış geziyor esnafı negüzel 4 sene boyunca nerdeydi acaba?

  • yorum2018-01-11 07:11:15AYNUR

    31-ASKERİ BİRLİĞİNİN AÇILMASI
    32-KAPATILAN CEZA EVİNİN AÇILMASI
    33-KAPATILAN HALK BANKASININ AÇILMASI
    34-ÇAĞRI MERKEZİNİN AÇILMASI
    35-MEZBAHANE NİN AÇILMASI
    36-FABRİKALARIN :)) AÇILMASI (Et, Süt, Vs...)
    37-OTEL AÇILMASI
    38-TELEFERİĞİN YAPILMASI
    39- Vs...Vs...Vs....

    LİSTELERİNE BUNLARI EKLEYEBİLSELERDİ !!!

    Saydıkları 30 Maddeden hangileri GÖÇÜ ÖNLEYEBİLDİ ??? Hangileri Ekonomiye Katkı sağladı ???



  • yorum2018-01-11 01:34:12Yusuf Saraçoğlu

    Esnaf adındaki arkadaş yorumuna bakılırsa bakana yağ çekenler arasında bir numarasın demekki senide satın aldılar

    Üstat Musa Kazım kardeşim valla ben aylarca Alucrada yapılan yolsuzluğu haksızlığı sürekli dile getirdim ve getiririmde hani demişsin ya bakanla karşı karşıya gelince herkes değişir diye değişenler bir paket makarnaya geleceğini satanlar ben bugün karşı karşıya gelsem ilk sözüm sayın bakan 15 senede alucrayi yönetim bitirdi devamı gelecek mi diye sormayi isterim keşke fırsat olsa

  • yorum2018-01-10 15:23:10Ömer Yırtmaz

    Davar olunca güden cok olur derler az sesi çıkana biraz yem verirsin susar. Makarnaya satılan Alucra işte.

  • yorum2018-01-10 13:03:05El-ucralı

    Kardeşim nasıl ki bir öğretmen ders anlatınca kendini övme hakkı yoktur.Çünkü onun görevi odur.Ayni şekilde bir belediyenin gorevide halka hizmet sunmaktır.Ama sizler geçin hizmet sunmayı hayali yalanlara reklam yapıyorsunuz.Berbat ettiğiniz bir ilçeyi geliştirdik, geliştiriyoruz diyorsunuz.Allah aşkına herkesten önce bu dediklerinize kendinizi inandirabilir musunuz?

  • yorum2018-01-10 12:12:20Yıldıray

    Alucrada Nüfusu bitirdiniz Hastane yıllardır açılamadı Dr yok virane durumda ne hizmeti yalanı dolabı bırakın ciddi olun derim.ilçenin denetimi yok başsız ilçe en geri ilçe yapıldı.yok şu yok bu palavra işleri hizmet diye yutturmayın.Belediye var hizmet yok başkan ortalarda yok dalavere dalavere yalakalıktan başka bir hizmet yoktur.yazıklar olsun

  • yorum2018-01-10 11:53:35Yusuf Saraçoğlu

    İstanbul'dan Alucra akp teşkilatını savunan ve yücelten şahısların acaba çıkarı nedirde Alucrada yapılan yolsuzluğa haksızlığa göz yumuyorlar. İstanbul'da 40 senesini geçirip yaş kemale erince Alucra göç edenlerin acaba Alucraya veya köyüne hiç bir katkıları olmuşmu acaba? Bırakın ayrımcılığı doğru ve dürüst olun Alucra bitmiş yiyen yemiş artık ne yazılsa boş Allah var gam yok.

  • yorum2018-01-10 11:26:47Üstat musa kazım

    Habura da Ak Partiye atıp tutanlar var ya, hele hele sayın canikli yi eleştirenler onu gördüğünde ona yağ yakacağız diye kırk takla atıyorlar.sizi gidi yağcılar sizi... Belediyeyi Akp kazanır Alucra da gecen seçimlerde yüzde 65 oranıyla seçimleri kazanmışlardı bu seçimlerde de belediye başkanlığını yüzde 80 ile kazanır.Boşuna tepinmeyin.Tepinmeleriniz size bir şeyler kazandırmaz.Ancak sizi alçaltır.Sizin kisi muhalefet değil karşınızdakine hakaret etmektir.

  • yorum2018-01-10 10:49:30Esnaf

    ARKADAŞLAR YAZMAYAYIM DEDİM SABREDEMEDİM KLAVYE KABADAYILIĞINA GEREK YOK YUKARIDA AK PARTİ NİN YAPTIĞI HİZMETLERİN YAKLAŞIK MALİYETİ 150 TRİLYON İÇİNDE SİZİN ŞAHSİ PARANIZ NEYİNİZ VAR? ALUCRA SEVDALISIYIM DİYORSUNUZ ALUCRADA YATIRIMINIZ NE KADAR SORARIM HAYVANCILIĞA ARICILIĞA OTELE VS VERİLEN TEŞVİĞİN HESABI YOK HANGİNİZ YAPIYORSUNUZ GURBETTE OTURUR A101 BİM MAĞAZASI ÖNÜNDE KUYRUK OLUŞTURURSUNUZ.HANGİNİZ ALUCRA ESNAFINI DÜŞÜNÜYORSUNUZ NÜFUS YAZILMAYA KAÇ KİŞİ GELDİNİZ? ALUCRANIN SUYUNU HAVASINI TENEFFÜS EDER ÇÖPÜNÜZÜDE ORMANLARA BIRAKIRSINIZ.YUMURTA DOMATES VS İSTANBULDAN GELİR ESNAF SİZİN NEYİNİZE TÜRKİYEDEN GÖÇ VERMEYEN İLÇE YOK GÖÇ VEREN İLÇE SADE ALUCRA DEĞİL. NURETTİN BEYDEN ALLAH RAZI OLSUN Kİ BU KADAR HİZMETİ SİZE GETİRMİŞ. MUHALEFETE GEREK YOK BİLESİNİZ BU HİZMETLERİN ARKASINDA BİR GÜÇ VAR. GURBETTE İŞE KONULAN SAYISI YAKLAŞIK 150 Yİ GEÇTİ BİLGİNİZ VAR MI? EMEĞİ GEÇENLERE MİNNETTARIZ ÇEVRE YOLUNUN MALİYETİ 17 TRİLYON BELEDİYEYE ALINAN SÜPÜRGE VE VİDANJÖR ARACININ MALİYETİ 1.250 MİLYAR SEMT PAZARININ MALİYETİ 700 MİLYAR BİLGİNİZE ARZ OLUNUR. BUNLAR ALUCRA YA YAPILIYOR SAYGILAR SUNARIM ALLAHA EMANET OLUN

  • yorum2018-01-10 02:20:01Emre Can

    Alucra geri kalmışlıkta Kars'ın Digor İlçesiyle yarışabilir. Ama durun ya özür dilerim. Bi de Çamoluk vardı ya. Hani geri kalmışlıkta Çamoluk mu önde biz mi? işte bunu bilmiyorum. Kusuruma bakmayın da bu yıl 33 hanenin Alucra'dan göç ettiğini söylediler. Dedim ki hala göç edecek nüfus varmış.

  • yorum2018-01-09 23:36:21Hüseyin Seyyidhanoğlu

    Yaklaşık 1 yıldır yaşıyorum Alucrada. İstanbuldan bakınca Alucra daha farklıymış. Yorumları okuduğumda eleştiriler genelde yapıcı Akparti ve RTE ye eleştiri yok denecek kadar az buda demekki yerel yöneticilere çok iş düşüyor. Benim şahsi düşüncem Alucranın en çok Birliği ihtiyacı var yani siyasilerin güvenirliğine.Yeni bir yönetim seçilmiş ve siyasette en etkili olan halkın ayağına gitmeye başladı. Daha güzel bir Alucra için yapıcı eleştiri yapmak lazım. Selamlar

  • yorum2018-01-09 16:56:30Alucra lı

    Doğru çok şeyler yapmış sınizda ilçe Devren satlik duruma düşmüş dursun bey şu caminin önünü ağzına almaya çok ayıp ediyorsun bence ilçenin en büyük ayıbı

  • yorum2018-01-09 13:50:04Haceli Z.

    Teleferik yapılacak dediler direk bekledik,çağrı merkezine bilgisayar bekledik doruklarda bakan bekledik şimdi sıçt. Alucra kürek bekliyoruz.

  • yorum2018-01-09 13:00:11Yusuf Saraçoğlu

    Tabiki Alucradaki sözde akp liler şimdi sıkıştılar tabi sandilarki biz böyle yer içer keyfimize bakarız. seçimler geldi umarım alucralida aynı hataya düşmez gereğini yapar ve gerçekten alucrayi yuceltecek yükseltecek iyi insanlar gelir tabiki şu dakikadan sonra kimse şehirden köye göç etmez herkez iş güç sahibi. umarım yeni gelen nesil için bir takım güzel şeyler yapılır ve göç engellenir

  • yorum2018-01-09 12:57:55Yasin Tepe

    Yapılanları pardon yarım yapalak yaptık dediklerini tek tek ele alırım da yorumu fazla uzatinca site uyarı veriyor karakter yetersiz diyor bunu yorum için mi diyor yoksa hedef alacaklarimin için mi muamma.
    Alucrali yapılani da yapilmayanida görüyor en yakın mahalli seçimlerde sandıkta gereken cevabı verecektir.
    Memleketimizi koltuk sevdalilarina bırakmayacağız.
    Yıllardır yüzlerce gence verdikleri yalan umutları binlerce göç etmekte kalan Alucraliyi ve bunlar gibi onlarcası sandıkta sorulacaktır.

  • yorum2018-01-09 12:55:57Yusuf Saraçoğlu

    Araştıralım akp yönetimindeki bir çok bakan millet vekili kendi memleketlerine iş imkanı mutlaka kazandırmıştır tabiki buda küçük yerleşim yerlerinden göçün engellenmesi için yapılmıştır yok kıl çadırı yok parke yok meydan yapılmış kimse demiyor belki bir akp li bana cevap verir neden alucrada genç yok çünkü iş imkanı yok bir fabrika bile yok söz verilen çağrı merkezi bile acilmadi ben bir Recep Tayyip Erdoğan ci olarak Alucra akp teskilatindan utanıyorum yazklar olsun mutlaka fitil fitil gelir

  • yorum2018-01-09 12:50:39Yusuf Saraçoğlu

    Alucra katkısı olacak nüfusu çoğalacak projeler niye yapılması acaba çağrı merkezi askeri birlik fakülte sıradan hamam sıradan mezbahane Türkiye'de heryere yol yapılırken alucraya niye yapilmadi akp nin yaptırdığı gösterilen bir çok proje bir takım kurumlarin ve iş adamları tarafından yapılan katkılarla yapıldı neymiş efendim akp alucraya çok hizmet etmiş tabiki hayır Alucra akp yönetimi ve belediye yönetimi alucrayi bitirmek için ellerinden geleni yaptılar ve başardılar ver mehteri ver (;

  • yorum2018-01-09 12:39:15Dertli Alucra Esnafı

    Sayın Erdem Ekşi kardeşim rahmetli deden Ekşioglunun kemiklerini sızlatma. Biz onun siyaset yaptığı zamanı da biliyoruz onun zamaninda birinin bir işi düşence Ankarada soluğu aldığını biliyoruz bu zamana kadar sana selam vermeyenler yanına geldi diye doğru olanı söylemekten asla vazgeçme kardeşim. Ak parti yöneticileri Alucrada 15 yılda büyük bir hayal kırıklığı bir çatışma ortamı yaratmıştır. Bu milleti bölmüştür hizmet alma konusunda memleket çok geri kalmış beceriksiz idarecilerin kaderine terk edilmiştir. Siyaset insan için yapılırsa faydası olur Alucrada siyaset 20 yıldır menfaat için çıkar için yapılmaktadır. Koskoca ilçenin kaderi bir kişinin iki dudağının arasındadır.Alucrada hayat Durmuş kardeşim.Sen okumuş tahsillisin bizim gibi cahil değilsin. Eğer doğruyu söylemez hatalarını düzeltmeleri için uyarmazsan bu vebal bu memleketin bu halde olması senin benim hepimizin üzerinedir. Bu saatten sonra kaybedecek hiçbirşeyim yoktur memleket son 20 yılın en kötü kış sezonunu geçiriyor. Ilçede kimse kalmamış bohçasını alan Peksimeti aşmıştır. Siyaseti vatandaşa memlekete hizmet için kullanmazsan sonuç bu olur. Sende eğri otur doğru söyle bu memleketin bu halde olmasının müsebbibi kimdir?

  • yorum2018-01-09 12:26:59Erdem Ekşi

    Bazı şeyler yanlış yapılsa da Nurettin Canikliye de çok haksızlık yapıyoruz.Dursun Petiloğlu kardeşim Alucra da yapılanlara parmak ısırtacak şekilde işaret etmiş.Çok iş yapılmış bunlarda göz ardı edilemez.Sorun Alucra daki idarecilerde.Sayın Bakan Nurettin Canikli işin başında bekliyecek değil ya..Kim Alucra ya bir çivi çakıyorsa Allah razı olsun.Alucra ya yapılacak yatırımlara destek olalım.Gecen gün ziyaretime gelen Ak parti ilçe başkanına Alucra ya yapılması gerekenleri dilim döndüğünce izah ettim kendisi de not aldılar.Not almak bile bir değerlendirmeye gireceğine işarettir.Bu güne kadar her şeye olumsuzluk yönünden baktık birde müsbet yönününe bakalım....Alucra da iyi şeylerde oluyor.

  • yorum2018-01-09 11:06:46ALUCRALI

    Halk gereken cevabı yerel seçimlerde verecektir kuşkusuz.
    Yapılanlar başlığı altına hayallerini de yazmayı ihmal etmemişler.
    İhale aşamasında olan yerleri teminat bulunca kendiniz yaparsınız artık.

  • yorum2018-01-09 10:22:05ALUCRALI

    BENİM ANLAYAMADIĞIM OLAY HADİ ONLAR AKP BUNLARI YAPTI DİYE ÖVÜNMÜŞLERDE ALUCRAHABER NASIL BUNU HABER YAPAR. 36 YAŞINDAYIM KENDİMİ BİLDİM BİLELİ YOLLAR BOZUK TOZDAN ÇUKURDAN GEÇİLMİYO HALBUKİ ÇOK DEĞİL 10 KM LİK ASFALT YETERLİYDİ. BUNU YAPAMAYAN Bİ BELEDİYE NASIL BAŞARIDAN İCRAATTEN BAHSEDER. DAHA YAZILACAK Bİ SÜRÜ MADDE VAR AMA NE YAZSAK BOŞ HİÇBİŞEY YAPILMIYO BARİ KİMSE KİMSEYİ KANDIRMASIN YAPTIK DEDİKLERİ ŞEYLER TÜRKİYENİN ÇOĞU MAHALLE VEYA KÖYLERİNDE OLAN ŞEYLER. YAZIK ÇOK YAZIK....

  • yorum2018-01-09 07:54:03Teoman Küçük

    Yıllardır Alucradayım yazdıkları yatırımları biz göremiyoruz.Meydan yaptık demişler ortada iki tane bozuk fıskıye ve kırık kaleborlar, kırık banklar var siz bu işi yaptik ortada güzel bir meydan var diyorsaniz tamamda sizin hizmet anlayisiniz bu demek ki hizmet nimettir siz ne bileceksiniz nimeti bereketi anca bildiğiniz belediyenin yerlerini satıp yemek.
    Yaradan her şeyi görüyor biliyor bunun hesabi çıkar elbet bir yerden. Dertli Alucra Esnafi adli kardeşin ağzına diline sağlık harika yazmis olan biten herşeyi.

  • yorum2018-01-09 05:56:48Muhammed BIYIKCI

    Utanmadan birde siteye haber atmışlar bir şey yapmışlar gibi Efsane başkanlardan kalanları sattılar yıktılar milletin gözünü boyadilar bir baksınlar Alucrada akp devri başlamadan önceki nüfus ile suan ki nüfus arasinda dağlar kadar fark var.
    Ben Alucra nüfusuna kayitli Alucrada yaşayan kendi menfaatleri göz önünde bulundurmadan. Bunlari söylüyorum hakkımı kesinlikle helal etmiyorum.
    Allah her şeye şahit.
    Satın yiyin bakalım bu devran elbet döner hak elbet sorulacaktir.

  • yorum2018-01-09 05:48:57Muhammed BIYIKCI

    Alucra akp yönetimi yaptıklarını yazmış da bunlardan sadece birkaçini örnek vererek açıklamak gerekirse Topçam mesire alani yapılmış mi kaç defa ihale değişti fakat ortada yapilan doğru düzgün bir şey yok bir iki bina yapıldı fakat ne yolu nede suyu var sadece göz boyamak amaçlı yapilan sözde yatirimlardan..
    Kapalı spor salonu yapimi dönemin gerçek belediye başkanlarından İbrahim BIYIKCI yapimidir.
    Yıllardır milleti çağrı merkezi yalanı ile kandırdılar ortada yapilan yok..

  • yorum2018-01-09 03:57:03Osman Seferoğlu

    Bu kadar yatırıma rağmen nufustaki düşüşün nedeni nedir. Yatırımlar istihdam yaratan yatırımlar değildir. Gençler Alucrayı terketmiştir. Yapılan yatırımlar vatandaşı borçlandırmış veya ekonomik kattkı sağlamamıştır. İlçemiz Alucra göç vermeye devam ediyor. Nedeni İlçemiz yaşanır bir ilçe konumuna getirelememiştir. Eğer yapılan yatırımlar vatandaşa hitap etseydi göçün mutlaka durması gerekirdi. Özelleştirmenin İlçemize katkısı olmamıştır. Ulaşım sorununun çözülememesi yatırım yapmayı engellemiştir. İlçemizin tanıtımı iyi yapılmamiştır. İdari zaaf vardır. İdarecilere güven yoktur. İlçenin gerçek sorunları göz ardı edilmiştir. Yayla olmasına rağmen suyunu bile rahatlıkla içemiyoruz.

  • yorum2018-01-09 03:44:39Selami Çelebi

    Bir şeyi unutmuşsunuz Alucranın belediyeden düşürülüp belde durumuna düştüğünü unuttunuz heralde