Ana Sayfa Genel Aktepe'ye Yatırımlar Devam Ediyor

Aktepe'ye Yatırımlar Devam Ediyor

Alucra Aktepe Köyüne yapılan Baraj çalışmalarıyla alakalı köy muhtarı Aziz Saraçoğlu bir açıklamada bulundu.

Giriş Tarihi: 3 Aralık 2017 Pazar 10:24
Aktepe'ye Yatırımlar Devam Ediyor

Alucra Aktepe Köyü Muhtarı Aziz Saraçoğlu yaptığı açıklama şöyle:

"Değerli hemşerilerim,

18 Kasım - 1 Aralık tarihlerinde İstanbul ve Ankara da bazı ziyaretlerde bulundum. Bu ziyaretlerimde köyümüzle alakalı bir Alucralı ve aynı zamanda Aktepe köy muhtarı olarak bir çok haber aldım. Alucramıza yapılan hizmetleri gözardı ademeyiz bu hizmetilerin ve Aktepe köyüne en büyük yatırımın sebebi olan (Yaklaşık 10 Milyon TL) Alucramızın gururu sevgili kardeşimiz savunma bakanımız sayın Nurettin Canikli Bey'e çok teşekkür eder, saygılarımı sunuyorum.

Alucramıza ve köyümüze bu hizmetilerin devamını dilerim. Özellikle köyümüzdeki yapılmakda olan yatırımların takibini büyük bir gayret göstererek gerçekleştiren Giresun İl Genel Meclisi üyemiz Durmuş Canikli'ye de teşekkür ederim ve çalışmalarında her zaman yanında olacağımızı bildiririz" dedi.

YORUMLAR
  • yorum2017-12-17 09:06:42Kadir Bıyıkcı

    Beni eleştiren abilerim sizler benim durumumu bilmezsiniz ben Alucrayı severim bu yüzdende savunuyorum sizler Şebinkarahisar’ın il olmasını desteklersiniz ben Alucrayı desteklerim adım da açık gizleyerek yorum yapmıyorum eğer bi nebze insanlıgınız varsa kimden şüpheleniyorsanız öncülüğünüzde ben yapayım sorguya cekelim Alucrayı klevye basından sevmiyorum Alucra 30 senedir geriye gidiyor sebinin veya siranın Bakanı yok elbirliği be nüfusu var korkmayın sizi yemezler karakterli olun yeter.

  • yorum2017-12-05 18:32:30Giresun

    Üzülüyorum alucrama alucranin olmayan yok olan gençliğine eskiden tutuculuk mertlik yigitkikle anılırdı alucramız şimdi sadece ata binen Üsküdari geçer olmuş hizmet yok proje yok göç var hak yeme fazlası ile çok yönetim kendi adamlarını kayiriyor iş sahibi yapıyor mertlik bozulmuş alucramızın üstünü kara bulutlar kaplamış isterlerse güneş var isterlerse yağmur yok ülkemizde adaletin ve herşeyin uzak tutulduğu küçük bir kasaba çünkü ilcelik sıfatınıda kaybetmek üzere

  • yorum2017-12-05 18:19:50Alucaralı

    Bir arkasimiz çıkmış milleti eleştiriyor millet kimi eleştiriyor? Alucraya yıllardır gelen milyonların neden alucrayi gelistirmedigini ve hizmetten uzak tutulduğunu. Kadir Bıyıkçı kardeşim önemli olan alucramiz önemli olan hizmet. Nurettin Caniklinin Aktepe köyüne yapılan projenin hızlandırılmasında veya yapımında hiçbir katkısı bulunmuyor çünkü Nurettin bey yıllardır alucraya ne yapmıştır. Örnek hastane yapıldı neden acilamiyor çünkü 2019 bekleniyor seçimlere yakın zamanda açılacak peki neden?

  • yorum2017-12-05 18:04:59El ücra

    Kadir kardeşim senin tuzun kuru neden sen bu konudan rahatsız oldun. Abin Alucra akp yöneticilerinden ama nedense Alucrada bir hizmet için çaba gösterdiğinin haberini almadık sen abinin sayesinde iş sahibi oldun belki bir takım insanların haklarını ezdin ve klavye erkekliğini yapan gerçek kişi maalesef sensin Alucralı bir genç arkadaşımız alucradaki tüm gerçekleri beyan ediyor peki sen neden gerçekleri inkar ediyorsun

  • yorum2017-12-05 17:56:43Topçamlı Reis

    Kadir Bıyıkcı duruma bakılıyorki klevye erkekliğine sen yelteniyorsun insanların görüşüne ve fikrine saygı duymak gerekiyor tabiki bu konuyu farklı yerlere ceken kişiler var şahsım adıma kesinlikle bu kişilerin görüşlerine katılmıyorum lakin birde genel olarak bakalım alucradaki akp yönetimi bugün ama muhalefet CHP den Kılıçdaroğlu'ndan daha kötü durumdalar gerçekleri söyleyen kişilere gücünüz yetmiyor sadece zayıflari eziyorsunuz ve buda sizi yuceltmiyor her geçen gün maskenizin rengi gözüküyor

  • yorum2017-12-05 14:14:56Kadir Bıyıkçı

    Alucramıza yapılan bir projeye klavye delikanlılığı yapmak yerine,işin aslını öğrenmeden olur olmaz yorumlarla insanları yıpratma çabası acizliği yapana kadar araştırın bir şeyleri belki birileri sayın Veysel Eroğluna bir ricada bulunup projeyi hızlandırıp ödeneğin çıkmasına yardımcı olmustur sayın muhtarımızda bunu dile getirmek istemiş size kızmıyorum birliği saygıyı unutup Kılıçdaroğlu gibi herseye muhalefetsiniz yazık mahalle karılarını geçtiniz kendini herşeyi biliyor sanan birer acizsiniz

  • yorum2017-12-04 14:36:45Doludere Köyü

    Hüseyin seyyidhanoglu anlam veremezsiniz çünkü gerçekleri beyan etmiyorsunuz biz bakanımız Nurettin beyi kotulemiyoruz lakin akp kuruluşunun 16 ci senesini kutlarken Türkiye'nin 80 vilayeti ilçeleri köyleri hizmet görürken Alucra neden hizmetten uzak tutuldu lütfen renkli gözlüklerinizi çıkarın birde bu açıdan bakalım Alucraya

  • yorum2017-12-04 10:15:52Hüseyin Seyyidhanoğlu

    Sayın Doludere (Adınızı niye yazmadınız anlamadım) Yazıyı hiç okudunuz mu? neresinde Göletin Nureddin bey yaptırdı yazısı var. Mesele Göleti kim yaptırdığından çok Sayın bakanın Nureddin Canikli neden teşekkür edildi meselesi. Ben böyle anladım ve anlam veremedim.

  • yorum2017-12-04 05:57:57Aziz SARAÇOĞLU

    Saygı deger yorumcular ve alucralılar haber paylaşımındaki eksiklikten dolayı özür dilerim. Sayın bakanımız veysel eroğluna bu projeyi köyümüze kazandırdığı için daha önce teşekkürlerimizi ilettik sahsım ve köyümün adına tekrardan kendisine teşekkür eder calişmalarının devamını dilerim .

  • yorum2017-12-04 04:00:03Doludere Köyü

    Hüseyin Seyyidhanoglu sayın Veysel Eroğlu'nun Alucralı olmadığını herkes biliyor fakat sizde yanlış bir düşünceye sahipsiniz bugün köyünüze kazandırılan gölet ve sulama projesini Veysel Eroğlu nun talimatı üzerine yapılmıştır. Nurettin Caniklinin isteği üzerine değil. Yöresel teşekkür tabiki olmalı fakat yazılan yazıda göleti Nurettin Caniklinin yaptırmış olarak gösterilmesi hata ve yanlistir. Bu zihniyet olduğu sürece biz her zaman geride kalıyoruz. Bende bu haber güncellenmeli

  • yorum2017-12-03 16:12:11Aktepeli

    Köyümüze hayırlı olmasını temenni eder muhtarımız dan başarılarının ve hizmetlerinin devamını dilerim

  • yorum2017-12-03 15:03:34Alucra Gençlik Derneği

    Çok güldüm bu habere çünkü Canikli Aktepe'ye bırakın gölet yaptırmayı Alucraya yıllardır bir hastaneyi yaptıramadı. Futbol takımı olmayan ilçeye en küçük ve masrafsız stad yaptırdı. yıllarca merkez içi kaldırım yaptırıyor. vermiş sözlerin hangisini tuttu acaba? şuanda milli savunma bakanlığında hadi bi kıyak yapsın acemi birliği versin Alucraya görelim ama aklının ucundan bile geçmez!

  • yorum2017-12-03 14:08:05Hüseyin Seyyidhanoğlu

    Aktepe köyüne hizmet. Bir Aktepe köylüsü olarak öncelikle Sayın muhtarımıza teşekkür ederim hizmetlerinden dolayı. Yorumları okudum sitem edilen şey Orman Bakanlığına Teşekkür edilmemesini ve Sayın Nureddin Canikli bakanımızın vaatleri. Gördüğüm kadarıyla muhtarımız yöresel bir teşekkür etmiş Sayın Veysel Eroğlu Alucralı değil (enişte olmak birşey ifade etmiyor bence) Nureddin beyin vaadi sayın muhtarımın yazısında sorgulama yapılmaz. Teşekkür yapılan hizmetlere ve yapılacak hizmetleredir. Selamlar

  • yorum2017-12-03 13:22:10Doludere Köyü

    Komşu köyümüze hayırlı olsun da göletin yapımda emeği geçen tek kişi orman ve Su işleri bakanı eniştemiz sayın Veysel Eroğludur. sayın Aktepe köyü muhtarım lütfen bu haberi güncelleyelim ve lütfen bu projeyi köyünüze kazandıran gerçek kişiler üzerinden paylaşım yapalım. Nurettin bey alucra merkeze verdiği projelerin sözünü tutmadı ki Aktepe köyüne gölet yaptirsin? Aktepe köyüne hayırlı olsun

  • yorum2017-12-03 13:16:57Doludereli

    Alucraya ve Aktepe köyüne kazandırılan büyük bir proje fakat kafama takılan soru orman su ve gölet işlerini onaylayan bakanımız Veysel Eroğlu dur Nurettin Canikli ile ne gibi bir alakası var bu projenin. Nurettin beyin yapması gereken bir çok sözü var Alucraya ve hiç biri yapılmadı kaldıki simdik Aktepeye gölet yaptırdı Alucralılar yedi mi tabiki hayır

  • yorum2017-12-03 10:13:49Aktepeli Şerif

    Muhtarımızdan Allah razı olsun yıllardır köyü için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalıştı ve yaptı hizmetlerinin devamını diliyorum

  • yorum2017-12-03 10:11:54Alucralı Esnaf

    Herşey çok güzel hizmet güzel yapılanlar güzel ama anlamadığım konu bu göleti yapanların değilde yapmayanların haber edilmesi bakan Canikli Alucrada afiş yaptırıp projelerini sunarken hangilerini yıllardır bitirip aktif hale getirmiştir? Belediye başkanı olmayan bir memleketimiz var ve yıllarca devam ediyor hiç kimse demiyorki nerde bu başkan? nerde bu yönetim? hersene vaadler verilir yıl sonu sonuç kan kaybı yaşayan bir Alucra sözler tutulmamış ve sadece belki umut düşüncesi

  • yorum2017-12-03 09:52:30Giresunlu

    Hizmet güzel... Projede güzel... Maalesef yazılan yazıda eksiklik çok... Muhtarım köyünüze kazandırılan bu hizmetin gerçekten emeği geçen şahıslarında isminin yer alması gerekiyordu... Maalesef emeği geçenlerin veya hiç bir katkısı olmayanların değil hizmeti sizlere kazandıran kişilerin üzerinden konuşmuş olsaydınız... Alucraya ve Aktepe köyüne hayırlı olsun...

  • yorum2017-12-03 09:45:27İstanbul Aktepeli

    Sayın muhtarım köyümüze yapılan buyuk bir hizmet fakat bu göletin bu sene yani 2017 yılını sonunda bitmesi hedeflenmiş ve aktif hale getirilmesi ve diğer dağıtım çalışmalarının 2018 de devam etmesi gerekiyordu peki neden göletin 2017 de bitirilmesine hangi sebep engel olmuştur?

  • yorum2017-12-03 09:34:32Alucralı Esnaf

    Muhtarım bu projeyi Canikli veya Alucra ilçe teşkilatı yaptirmadi burda büyük bir hata yapıyorsunuz bakan Canikli bu zamana kadar Alucraya ne kazandirdiki kaldiki şimdi sizin köye gölet yaptirsin kardeşi Durmuş yıllardır ne yapmış ilk önce Alucralı olarak bunun hesabını sormamız gerekir gerçek acıdır Nurettin Canikli Alucraya verdiği hiç bir sözü tutmamıştır umarım bundan sonra vereceği sözleri tutar tabi inanmak imkansız ama umut garibin ekmegidir

  • yorum2017-12-03 09:30:56El Ücra

    Aktepe köyüne kazandırılan gölet projesinde emeği geçen herkese teşekkürler. Sayın muhtarım köyünüz için elinizden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyor ve gayret gösteriyorsunuz. Hizmetlerinizin devamını dilerim. Yapmış olduğunuz yazım paylaşımında büyük bir eksiklik gördüm ve bu eksiklik köyünüze kazandırılan bu projeyi hayata geçiren sayın Veysel Eroğludur ve en büyük teşekkürü kendisi haketmistir. Lütfen yazılım içeriğine eklenmesini rica eder iyi çalışmalar dilerim Allah yardımcınız olsun

  • yorum2017-12-03 09:26:08Aktepeli Esnaf

    Aktepe köyüne yapılan büyük bir proje emeği geçen herkesten ALLAH razı olsun.
    Lakin muhtarımız Aziz Saraçoğlu bu göletin köyünüze kazandırılması ve yapılması hususunda Nurettin Caniklinin hiç bir katkısının olmadığını Alucralı biliyor ve neden böyle bir yazı yazma gereği duydunuz bilmiyorum. İlçe encümeni Durmuş Canikli yıllardır kendi köyüne kendi ilçesine hiç bir faydası olmamıştır ve köyünüze yapılan bu büyük projenin de kendisinin hiç bir katkısının olmadığını herkes biliyor.

  • yorum2017-12-03 09:20:17Aktepeli

    Köyümüze kazandırılan çok büyük bir hizmet bu hizmet köyümüz deki bir takım şahısların istememesine ragmen emeği geçen köyümüz muhtarı Aziz Saraçoğlu'na ve projenin yapılmasında asıl pay sahibi orman bakanı Veysel Eroğlu na teşekkür eder başarılarının devamını dilerim

  • yorum2017-12-03 09:16:04Alucralı

    Alucramıza yapılan gölet ve sulama projelerini bakanımız Canikli değil orman ve Su işleri bakanı Veysel Eroğlu yaptırmıştır. Lütfen haber paylaşımında dikkat edelim. Tabiki bakanımız cabiklide hizmet yapmıştır. Fakat yaptığı hizmetler çok geride ve ilçemize hiç bir gelişim ve yükseliş için değer katmıyor. Lütfen alucradaki göç durumuna engel olunuz ve gençlere iş imkanı sununuz.

  • yorum2017-12-03 09:10:13Vatandaş

    Projede emeği geçen herkese teşekkürler. Alucra mız ve köyleri daha çok hizmete layiktir. Bu projenin Aktepe köyüne kazandırılmasına vesile olan bakanımız ve doludere köyünün dağmadı sayın Veysel Eroğlu yapılan açıklamada yer almamış çok büyük bir eksiklik admin kardeşimden haberi düzeltmesini rica ediyorum. Herşey alucramız için...

  • yorum2017-12-03 07:35:02Alucralı Reis

    Alucraya ve Aktepe köyüne hayırlı olsun hizmetlerin devamını dileriz.
    Haberde ki gördüğüm eksiklik Aktepe köyüne yapılan gölet yapımında en büyük katkıyı ve desteği veren orman ve Su işleri bakanımız sayın Veysel Eroğludur. Bakanımızında yapılan haber vasfında yer almasını isterdim. İyi çalışmalar.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Giresun Vakfından Eğitime Destek

Giresun Vakfından Eğitime Destek

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber