Ana Sayfa Genel Alucra Köy ve Mahalle Referandum Sonuçları

Alucra Köy ve Mahalle Referandum Sonuçları

Anayasa Değişikliğinin Halkoyuna ilişkin yapılan referandum 16 Nisan 2017 tarihinde gerçekleşti.

Giriş Tarihi: 17 Nisan 2017 Pazartesi 12:27
Alucra Köy ve Mahalle Referandum Sonuçları

Anayasa Değişikliğinin Halkoyuna Sunulmasına ilişkin yapılan  referandum 16 Nisan 2017 tarihinde tüm ülke genelinde yapıldı.

Alucra ilçe seçim kurulundan alınan resmi belgeye göre Alucra Köy ve Mahalle Referandum Sonuçları aşağıdaki gibidir..

8.649 seçmenden 4.701 kişinin katılım sağladığı referandumda ülke genelindeki en düşük katılım %56 ile Alucra'da oldu.

YORUMLAR
  • yorum2017-04-25 13:02:03mustafa zorba

    özgür iradesiyle oy kullanan her köylüyü candan kutlamak gerekir yeter ki hizmet alırım alamam korkusu olmasın memleketin kaderi oylanıyor insanların görüşleri farklıdır bu hiçbir zaman hainlik değildir.Eğer herkes ayni görüşte olursa zaten ilerleme olmaz.

  • yorum2017-04-24 14:52:31kader

    Giresun merkez de 50.7 ile hayır kazandı. İlçelerde en yüksek hayır görelede %42 GİRESUN DA toplam hayır oranı %38.28..

  • yorum2017-04-20 11:22:05Vatan Sever

    Haydar Cömert bu devllette Hayır veren de Evet Türk'tür sen şimdi 23 milyon insana hain diyemessin o Arda köyündeki insana da.. buna hakkın yokkkk

  • yorum2017-04-20 09:28:37Murat Han

    Hayır oylarının %16 olması çokta küçümsenecek kadar değil...Türkiyede kırsalda ki evetler daha fazla.

  • yorum2017-04-19 16:22:57Haydar Cömert

    Arda köyünden geçersiz ve hayır oyunu kim verdi? tüm hainlar bir araya geldiler hala mı uyanmıyacaz

  • yorum2017-04-19 10:27:54Alucralı

    Cafer Uçmaz abi saydıklarından Sadık Dolu, Eyüp Erilli neysede diğerleri zaten 15 yıldır ilçe ve belediye yönetiminin KUKLABAZ ı değiller miydi?perde arkasından onlar yönetmedimi. 140 yıllık makus talihimizi güya onlar değiştirmedimi? Zaten AKP ilçe teşkilatı seçimine ne kaldı ki 25 gün.iyi bir değişim olması lazım. delegeler çok iyi vicdan muhakemesi yapmalı bence.

  • yorum2017-04-19 02:36:23Cafer UÇMAZ

    Alucra'da olupta oy kullanmayan yada sandık başına gitmeyen yok zannedersem. Sandığa gitmeyenler zaten orda oturmuyor ki.İstanbul'da ikamet edip belediye seçiminde Alucra'ya oy kullanmaya giden emanet adayların emanet oyları. Son dört belediye başkanına bakarsanız istanbul'dan, Ankara'dan getirilip monte edilen adaylar. Sonra niye Alucra'da oturmuyor diye yakınırız. Alucra'da oturan adaylardan aday gösterilmedi ki.Alın size aday, Sadık Dolu, Eyüp Erilli, İrfan Dikbaş, Faruk Demirağ, Mehmet Demirağ. En azından doğduklarından beri Alucra'nın kahrını çekip havasını soluyorlar. Bir şey yapacaksa da onlar yapar. Alucra'dan gitmezler.Yani bana sorarsanız dışarıdan oy ve aday getirilmemeli.

  • yorum2017-04-18 16:14:05Alucralı

    Düşük katılımın hesabını sayın bakanımız umarım ilçe yönetimine soracaktır.

  • yorum2017-04-18 12:22:35Yasemin Kaymakcı

    Tepeköyden 4 hayir tamam da, o geçersiz oy ne oyle ya. Altın degerindeki caaanım oy.

  • yorum2017-04-18 08:54:47Yusuf Saraçoğlu

    Sayın abilerim kardeşlerim referandum ülkemize vatanımıza hayırlı olsun her zaman dedim ve yine diyorum Alucradaki Akp teşkilatından bu memlekete hizmet beklemeyin hizmet için değil memlekete gelen milyonları ceplerine indirme peşindeler.Allah için Alucra belediye başkanı koltuğuna 3 senede kaç defa oturdu? alucra ile alakası olmayan evini Giresuna taşımış bir şahıs. Millet başkan seçti ve buna Durmuş Caniklide eklenince Alucra da hizmet gelme hayalleri suya düştü, gelişmişlik kalkınma beklemeyin bu şahıslar Alucrayı bitirmek için varlar yükseltmek için değil. Yazık memleketime

  • yorum2017-04-18 01:16:47mehmet sayici

    Katilimin dusuk olmasi kimsenin haberi olmadan ikametlerinin alucraya alinmasidir bunu yapanlara hesap sorulmali

  • yorum2017-04-17 11:25:43Alucralı

    Ali Kaya bey gerekçeyi artık akp ilçe yönetimindeki beyzadelerimiz açıklar herhalde.Ha bide bunlar utanmadan derki % 83 aldık başarılıyız.

  • yorum2017-04-17 08:50:13Mustafa Kurt

    Bir Alucralı olarak siz değerli basın kuruluşundan bir ricam var gerçek Alucra Nüfusu bu kadar mı yoksa değil mi araştırmanızı rica ediyorum zira kanıma dokunuyor Ülke için bu kadar mı duyarsız ALUCRAMIZ kararı ne olursa olsun sandık başına gitmek vatandaşlık görevi