Ana Sayfa Güncel Alucra Şebinkarahisar Yolunda Ulaşım Engeli

Alucra Şebinkarahisar Yolunda Ulaşım Engeli

Dağdan kopan dev kaya kütleleri yollara düşüyor, sürücüler tedirgin.

Giriş Tarihi: 3 Aralık 2017 Pazar 22:30
Alucra Şebinkarahisar Yolunda Ulaşım Engeli

Yağmurların artmasıyla gevşeyen toprak kayaları tutamaz hale gelirken, Şebinkarahisar´ı çevre il ve ilçelere bağlayan karayollarında da yollara büyük kayaların düşüyor. Ağır kütlelerdeki kayalar gevşeyen topraktan ayrılarak yol üzerine yuvarlanırken, yolun kullanıldığı esnada olayın yaşanmaması şuana kadar olası bir can ve mal kaybını önlüyor ancak kaya düşmeleri devam edecek.

Alucra Yolunda Önlem Alınacak

Karayollarının yapım ve onarım çalışmaları sürdürülen kesimlerinde ulaşım kontrollü sağlanıyor.

Karayolları Genel Müdürlüğünün yol durumu bültenine göre, Şebinkarahisar-Alucra yolunun 15-16. kilometrelerinde yamaçlardaki serbest kayaların düşürülmesi çalışmaları nedeniyle 1-3 Aralık´ta ulaşım kontrollü olarak sağlanacak.

YORUMLAR
  • yorum2017-12-07 10:01:54Alucralı

    Alucra ilçe oldu olalı hep milletvekili çıkarmış ve hepside başbakanlarin sağ kolu olmuşlar.
    Gerede den Doğubeyazıt a kadar bakın burası gibi geri kalmış bir ilçe yoktur!

  • yorum2017-12-06 05:40:12AYNUR

    Alucralılar UYUMAYI bırakın artık !!! Yol kapanmış neki daha neler neler kapandı! Alucra'da kapatılan Okul, Banka, Ceza Evi vs. Sizler Sesinizi çıkarmadıkça daha çok yerler kapatılır !!! Bir Şebinkarahisar kadar olamıyoruz yaa, Adamlar yeni ceza evi ve acemi birliğinin Şebine kurulması için uğraşıyorlar !!!Bizimkiler nerde ??? Amaann böyle gelmiş böyle gider düşüncelerini o kafalarınızdan çıkarın artık !!!Birşeyleri kabullenmeyi bırakın olması gerekeni isteyin !!! Zihninizi açın Uyumayın Uyutulmayın !!!

  • yorum2017-12-05 00:53:09Alucra'lı

    Bu ilçede kaymakamın,belediye başkanının başka ne işi varki..nerenin kaymakamı,nerenin belediye başkanı..kendi ilçe sorunları ile ilgilenmesi gereken ilk iki kişi...ilgi..ilgi..ekmek yediğin yer ile..mesai yaptığın yer ile ilgilenmek gerek..bahsi geçen yer ise ALUCRA...vatandaşa hizmet ibadettir diye bir söz var...yüzyılın lideri ne diyor.."ben size hizmetgar olmaya geldim..." kamu görevlileri de tıpkı bunun gibi..halkın emrinde halka hizmet etmek zorundalar...başka bir görevleri yok....