Ana Sayfa Kültür / Sanat Alucra'da Tarihi Bir Eseriniz Olsun

Alucra'da Tarihi Bir Eseriniz Olsun

Alucra'yı simgeleyen Tarihi Belediye Çeşmesi için Alucra Belediyesi Proje Yarışması başlattı.

Giriş Tarihi: 27 Ekim 2017 Cuma 14:15
Alucra'da Tarihi Bir Eseriniz Olsun

Alucra'da Sizinde Eseriniz Olsun

Alucra Belediyesi “Alucra’da su tarihi belediye çeşmesinden içilir” sloganıyla başlattığı projede ilçenin tarihiyle özdeşleşen mevcut yerinde olmak üzere modern ve tarihi özelikleri barındıracak bir proje ile Belediye Çeşmesini yeniden hayata geçirmek istiyor.

Alucra Belediye Başkanı Asım Kaymakçı; "ilçemizle özdeşleşmiş, 7 den 70 e herkesin su içmeden geçmediği bu çeşme için tüm mimar ve mühendislerimizi teknik bilgilerini paylaştığımız ölçülere göre proje yapmaya davet ediyor, yapılacak projeler içinde en güzelini Belediye olarak hayata geçirmek istiyoruz. İstedik ki Alucra için tarihi bir eserde hemşerilerimizde katkısı olsun, Alucra'ya güzel bir eser kazandırılsın. İşte tüm bir fırsat, tüm mimar ve mühendislerimizi projeye destek olmaya bekliyoruz" dedi.

Proje kapsamında planlanan Tarihi Belediye Çeşmesi aşağıdaki teknik bilgilere göre yapılacak olup, daha detaylı bilgi almak isteyen hemşerilerimizin Belediye Fen İşleri yetkilieri Seyda Tütüncü ve Muhammed Ali Kiracı ile irtibata geçmeleri gerekmektedir.

Projenin son katılım tarihi 10 Kasım 2017 Cuma günü olup, birinci olan ve uygulamaya geçecek olan proje Alucra Belediyesi ve Alucrahaber tarafından ilan edilecektir.

Teknik Detaylar:

Mesudiye Mah. Hürriyet Cad. 113 Ada 1 Parselde 6.42 m² alanı Çeşme Projesi Yarışması

Projeler Autocad Ortamında  m.alikiraci@alucra.bel.tr  adresinde toplanılacaktır.

Muhammed Ali KİRACI :  0555 882 81 28
Seyda TÜTÜNCÜ :           0553 278 24 96

YORUMLAR
  • yorum2017-10-30 08:08:40Öz Alucrali

    Yeni belediyenin önündeki cesmeyi niye yiktiniz yerine ne yaptınız? Bunu sorun bunlara Kaymakam beyede çok üzüldüm çok çaliskandi

  • yorum2017-10-30 02:10:56Cafer UÇMAZ

    Yeni Meydana yapılsın çeşme. yeni meydanda çeşme, çeşmenin üstüne saat kulesi ve üzerine ortası ışıklı buğday amblem ile hem Alucra'ya ait bir simge ve bir logo kazandırılmış olur, diye düşünüyorum. (Mühendislerimize bir proje fikri olsun bu.) İyi çalışmalar.

  • yorum2017-10-30 02:03:12Cafer UÇMAZ

    Sayın başkan! Çeşme yapılması için proje yarışması başlatmış.İyide yapmış. Para istemiyor, Çeşmenin yerini de satmıyor.Çeşme yapımı için bir katkınız olacaksa buyurun proje gönderin diyor.Mimarlarımız, mühendislerimiz veya elinde çeşme projesi olan varsa bir katkı yapınız. Ben mühendis değilim ama bir fikir verebilirim. Çeşme mevcut yerinde gerçekten sotada kalıyor, gözükmüyor. Çeşmeyi mevcut yeni meydanın arka kısmına alıp dört köşe şekline bir proje yapıp, altına çeşme, çeşmenin üstüne saat kulesi, kulenin üzerine içten ışıklı bir buğday başağı proje çizdirilip yapıla bilir. Benim sloganım çeşme özgür ve proje serbest olsun. Buproje ie çeşme orda daha iyi gözükecek ve çeşme, kule ve

  • yorum2017-10-29 14:47:15ercan keskin

    alucraya iki bina yaptik otuz metre yolu bir yilda yaptiramadik belediyede komyon yok kepce yok dozer yok enson kendi paramizla yaptirdik sahipsiz alucra

  • yorum2017-10-28 13:18:28@alucra

    Alucranın herşeyi ters mi ya! Sayın İçişleri Bakanı, Kaymakam değil Başkanı alacaktınız yanlış oldu! Ben size hizmet etmeyen Belediye dedim, sizde hizmet eden Kaymakamı görevden aldınız.

  • yorum2017-10-28 12:17:24Erdem Ekşi

    Sayın Eski Meclis Başkanı Bülent Arınç Beyin tabiri'yle: '' Alucra'nın 150 yıllık birikimini Parsel Parsel Yediler.Kala kala çeşme yeri kalmış....''

  • yorum2017-10-28 02:33:10Ömer Ekiz

    Hani çeşme caminin önüne güzel bir avlu içinde yapılacaktıda onun icinde olacaktı nerde bu sözler? kazıldı oralar harabe şekilde bırakıldı öncede hiç olmassa bi cay içebilecegin bicay bahcesi vardı onuda yok ettiniz. harabe yaptınız yenisini yapmıyonuz varolanı bari bırakın dursunonuda yok ettiniz nerde alucra için verilen bütün sözler zavallı alucram kimin eli kimin cebinde belli degil alucrayı köy yaptınız gitti söylenecek cok şey varda hem burda kelimeler yetmez hemde kime söylüyon kimin umurunda alucram hepinizi allaha havale ediyorum yapamayacagın bişey için söz verme bırak alucram oldugu gibi kalsın hiç olmassa varolan haliyle durur ??????????????????? vesaire vesaire işteeeeeee

  • yorum2017-10-27 18:48:54Ömer Faruk Yakupoğlu

    Şunu derimki yapılan iş eskisinden daha kötü olur eskisi de yok zaten.
    Yeni yapılanda güzel olmaz.
    Belediyenin işleri yarım yamalaktır, bu dönem hangi işi tam yaptılar ki.
    Yapılan kaldırımları görüyoruz işçilik sıfır.
    Kaldırımlar 3 ay ya dayanır ya dayanmaz.

  • yorum2017-10-27 12:32:06cafer ucmaz

    bu alan her halde eski cesmenin yeri. cesme orda sakli kaliyor. gozukmuyor. projeyi serbest cesmeyi ozgur birakin derim. nasil mi. yeni acilan parkta musait bir yere alin. daha guzel olur. hem alan hem cesme guzel olur.

  • yorum2017-10-27 10:07:12erol tekneci

    Bu bir proje çalışması para toplama faaliyeti değil arkadaşlar

  • yorum2017-10-27 07:57:50Yusuf Saraçoğlu

    Devlet belediyeden elini çekmiş ki şimdi vatandaş tan yardım ister olmuş? yönetim bu zamana kadar gelen milyonları ne yaptınız? Kayıp başkan şimdi de Alucraliyi mi sömürmeye başladınız? yazık valla alucrayi bitirdiniz yediniz yinede kesmedi sizin gözünüzde aç karninizda bu siyaset size göre değil sizde onur varsa hepiniz istifa edersiniz

  • yorum2017-10-27 07:52:35Yusuf Saraçoğlu

    Alucranin olmayan belediye başkanı 4 yıldır alucraya verdigin hangi sözü tuttunda şimdi çeşme kaldi bu projede sözünü verdiğiniz kapalı havuz projesi gibi olmasın sonuçta belediyeye gelen üç kuruş para ile hizmet yapmaya kalkıyorsunuz ama elinizde patlıyor haber dayalı veya sözle lafla olmuyor bu işler icraatla oluyor ilk önce söktügünuz kaldırımları yapın alucrali kulak cinlatiyor bilginize

  • yorum2017-10-27 07:06:24Mustafa Alış

    Hizmet ehli kaymakami keyfi gönder,ondan sonra cesme derdine düş.yazık bizim olmayan ALUCRA ya.vakif ne ise yarar onuda anlamis değilim.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Ankara Alucralılar Derneği Kuruluyor

Ankara Alucralılar Derneği Kuruluyor

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber