Ana Sayfa Güncel Alucra'dan Amerika'ya Uzanan Büyük Başarı

Alucra'dan Amerika'ya Uzanan Büyük Başarı

Alucra Vakfı Gençlik Kollarının organize ettiği "Başarı Hikayeleri" isimli söyleyişide iş adamı Adem Delice ibretlik hayat hikayesiyle başarısının sırlarını paylaştı.

Giriş Tarihi: 28 Aralık 2017 Perşembe 00:15
Alucra'dan Amerika'ya Uzanan Büyük Başarı

Alucra Vakfı Gençlik Kollarının başarı hikayesi "Adem Delice" başlığıyla organize ettiği söyleşi de gençlerle Başarısının sırlarını paylaşan İş Adamı Adem Delice Alucra'dan Amerika'ya uzanan çileli yolculuğunu ve başarısını anlattı.

İstanbul Kağıthane Urfa'dan Kebap tesislerinin sahibi Alucralı iş adamı ve Alucra Sevdalısı Adem Delice gençlerimizle filmlere konu olabilecek gerçek bir azim ve başarı öyküsünü paylaştı.

1986 yılında hayatında ilk kez bindiği akaryakıt gemisiyle Amerika'ya kaçak giden, 8,5 ay sokakta yaşayıp çöplerden yemek yiyerek yaşama tutunan ardından bir italyan ailenin yardımlarıyla cuzi bir ücretle benzin istasyonunda çalışırken İspanyol garsonların yerine bulaşık yıkamak için gittiği restorantta hayatının kararını vererek İngilizce öğrenip, sonra o yöredeki insanlara hitap eden Yunan, İspanyol, İtalyan, Türk mutfağını öğrenip daha da geliştirerek işci olarak başladığı restorandan patronluğa uzanan yolcuğunu anlattı.

Bugün Amerika'nın 3 eyaletinde herbirinde 950 çeşit menünün olduğu 200 kişiye ekmek veren üç restoran işleten hala ilk günün heyecanını yaşayan çılgın Alucralı, anlattıklarıyla gençleri adeta büyüledi. Yaklaşık 3 saat süren söyleyişiyi gençlerimiz büyük bir dikkatle dinledi.

53 yaşında olduğunu, Alucra Hacı Hasan köyünden Ocakçı Mehmet'in oğlu olduğunu, yıllarca kaldığı gurbet ellerde asla örf ve adetlerini unutmadığını, İstanbul'da Urfa'dan Kebap isimli 2 tane restoran işletmesi olduğu ve bu tesislerde de 100 kişiye istihdam sağladığını iletti.

Memleketi Alucranın büyük bir aşığı olduğunu, çocukluğun ve gençliğinin en güzel zamanlarını Alucra'da yaşadığını dile getiren Adem Delice, Amerika Maryland şehrinde yaşadığını zaman zaman Türkiye'de dostları ile buluştuğunu söyleyerek Amerika'da çift minareli ve en büyük cami açılışını yapan Cumhurbaşkanımız Tayyip Erdoğan'a sevgisini göstermek için Türk Bayrağı ile birlikte "Sevgili Reis Hoşgeldin" yazılı bir pankart ile dünya basının ilgisini çekmeyi başardığını anlattı.

İş Hayatında başarısının en büyük sırrı ise bir hedef çizip o hedefe emin adımlarla yürümek, sabırla asla pes etmemek ve dürüstlükten ödün vermemek olduğunu iletti. "50 yıl önceki Adem neyse bugünde özünde oyum, Allah bana bazı imkanlar, fırsatlar, maddi imkanlar nasip etti bu benim özümü asla değiştirmedi" diyen Delice, Alucra'ya her fırsat bulduğunda gittiğini 15 gün sonrada gitmeyi düşündüğünü iletti.

Delice sohbetinde gençlere altın nasihat olarakta şu cümleleri paylaştı: "Gençliğimden bu zamana kadar yaşadığım tek bir pişmanlığım varsa oda ibadete, özellikle namaza karşı büyük bir gaflet içinde olduğumdur. Keşke diyorum namazımı kılsaymışım, namaz gençliğin en büyük serveti, ne olur namazınızı kılın ve asla bırakmayın. Çünkü namaz her işinizi bereketlendirir, sizin inancınızı yükselterek size manevi bir zırh kazandırır" diyerek gençlere manevi hazzı namazla yaşamalarını tavsiye etti.

Son olarak gençlere Alucra'yı asla unutmamaları, Ata topraklarını resimlerle değil gönülden sevmelerini, her fırsatta Alucra'ya gitmelerini, çocuklarına da Alucra sevgisini aşımalarını, o topraklara hizmet etmelerini tavsiye etti. 


YORUMLAR
  • yorum2018-01-15 14:02:49Ömer Biçer

    Adem abi senin azmini ve basarini anlatmaya gerek yok herkes biliyo zaten ne kadar basarili oldugunu bunuda basaricandan eminim her zaman yanindayiz sonuna kadar destekliyoruz yolun acik olsun

  • yorum2018-01-15 13:55:01Fatma Bicer

    Abicim seninle gurur duyuyorum her zaman Alucra sevdalisiydin ve boylede devam edicek basarilarin daim olsun her zaman yanindayiz yolun acik olsun seni sonuna kadar destekliyoruz canim abimmm❤️

  • yorum2018-01-12 17:02:52Emre YILDIZ

    Sayın Adem abim öncelikle Allah yâr ve yardımcın olsun. Bir Sivaslı olarak Çıktığın yolda her zaman arkandayız, sonuna kadar destekliyoruz ve başaracağına yürekten inanıyoruz. SEVGİLER SAYGILAR..

  • yorum2018-01-07 10:57:34İbrahim Dikbaş

    Sevgili kardeşim Hayatta önemli olan dünya da hoş bir seda bırakmakdır. Senin yaşantın dostluğun ve azmin ile bunu yapacağından emin olarak bundan sonra ki hayatımda herşeyin gönlünce olmasını dileri. Allah'a emanet ol kardeşim.

  • yorum2018-01-07 04:09:06Ali Enes Kaya

    Reis-i Alucra Adem abimizi hepimiz gönülden ve yürekten seviyoruz.

  • yorum2018-01-05 16:13:02Mehtap Delice

    Sevgili eşim hayatına ilk girdigim günden beri azmine ve başarına hayran oldum herzaman ilk günden beri senden alucra’yı dinliyorum hayranlıkla. Hep bu nasıl bir memleket sevdası diyede konuşuruz
    Burda seni anlatmaya kalksam koca bir destan çıkar ortaya ama buraya sıgmaz Yanlız şunu söylemek isterim sadece faydalı olabilmek için adım atmak istedigin yeni bir yolun var hayırlısıysa olsun diyorum

  • yorum2018-01-03 05:32:39AYNUR

    Okuduğum yorumlara bakılırsa Adem bey Sevilen Sayılan bir insan. Alucraya Belediye Başkanı olması iyi olur. Zavallı Memleket bu SAHİPSİZLİKTEN kurtulur.

  • yorum2018-01-03 02:46:56AYNUR

    Şimdiki Başkan gibi sürekli vekalet bırakıp ,işinin başında durmayacak bir insan mı ?????? Umarım öyle olmaz. Amaa düşünmüyorda değilim yaşadığı yeri bırakıp gelip Alucrada İkamet edermi? Öyle Alucrayı uzaktan sevmek yetmez.Ahmet beyde gelsin hep beraber Alucra da yaşayalım ....

  • yorum2018-01-02 11:22:01Erdem Ekşi

    Yorumların sayısını gördüm.Maşallah demek geldi içimden.Şimdiden başarılar dilerim.Alucra bir sevdadır.Ne diyelim bir Alucra sevdasını tutulmuş galiba.Bu saatten sonra Alucra ya değil belediye başkanı, kaymakam olsan değeri kalmamış.Bize hayırlı olmak düşer.

  • yorum2018-01-01 11:30:08Serkan Koç

    Adem Delice beye çıkmış olduğu Belediye Başkanlığı Aday yolculuğunda başarılar dilerim.Kendisinden Belediye Başkanı Adaylığını duymadık, yazılı görsel medyada da haber olmadı.Eğer Adaysa şimdiden Projeleri ile Kuracağı ekiple ortaya çıkmalıdır.Ekimde seçim var.Alucra batmış gidiyor, Canikli gibi bir dehamız çıktı o kurtaramadı.Kendisi nasıl kurtaracak çözüm önerilerini bekliyoruz.

  • yorum2018-01-01 09:35:52İSMAİL GÜVENER

    YOLUN AÇIK OLSUN ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN ADEM ABİ

  • yorum2017-12-31 06:37:46Alucra lı

    Alucra Devren satlik durumuna geldi ilçeni seviyorsan gel belediye başkanı ol ilçeyi kurtar

  • yorum2017-12-30 12:46:27HAYRULLAH KAYA.

    ADEM ABĪYĪ BENDE KENDĪNDEN DĪNLEDĪM VE AZMĪN ZAFERĪ ADEM ABĪ GERĪSĪ TEFAURAT.SAYGILAR ADEM ABĪ

  • yorum2017-12-30 11:15:46HALİL İBRAHİM TOPKARA

    Arkadaşlığı dostluğu kardeşliğiyle ALUCRA da yediden yetmişe herkesin sevdiği adam gibi adam başarılarının devamını diliyorum seni seviyorum ADEM DELİCE

  • yorum2017-12-29 14:16:43Reşide közleme

    Ben Adem kardeşimi muhtar olduktan sonra tanıdım hikayesini dinledim böyle azim görmedim ve hayran kaldım kendisini kutlar hayatında başarılar dilerim örnek bir insan Hacıhasan köyü muhtar Reşide közleme

  • yorum2017-12-29 12:39:31Faruk G.

    Adem abinin hayatı başlı başına bir başarı hikayesi. Verdiği öğütler bizim gibi gençler için çok değerli. Sevgiler

  • yorum2017-12-29 07:32:37Mustafa yurtsever

    İlçemizin değerlerinden Adem delice seninle gurur duyuyoruz allah yolunu açık etsin seni seviyoruz

  • yorum2017-12-29 05:53:31Perihan&muzaffer Kanli

    Kardesim sen cocuklugundan beri tam bir alucra sevdalisisin biz biliyoruzki alucra senin gibi memleketini sevenlerin calismasiyla daha iyi yerlere gelecektir inaniyorum canim yolun acik olsun rabbim yar ve yardimcin olsun basarili is adami adem delice senin zaten maddiyata ihyiyacin yok sen sadece ve sadece memleketine biseyler vermek istiyosun yolun bahtin acik olsun seni seviyoruz ve destekliyoruz❤❤

  • yorum2017-12-29 03:44:47Hseyin Geçgel

    Adem abi cok sevdiğimiz bir abimizdir yollu daima acik olsun inşallah saygılar abi

  • yorum2017-12-29 03:22:45OSMAN CORUH

    sayın kardeşim Adem Hayatın dolu dolu geçmiş belli ki bundan sonraki hayatında aynı enerjinin olacağına inandığım icin sana sonsuz başarılar dilerim OSMAN CORUH..

  • yorum2017-12-29 03:08:07Vahdet Taşdemir

    Türkiye'nin yetiştirmiş olduğu Ender insanlardan biri olan Adem Bey Başarılarının devamını dilerim Ağrıdan Selamlar

  • yorum2017-12-29 02:34:39Adnan KILIÇKAYA

    Böyle güzel bir değerimizi gençlerle buluşturup ,istifade etmelerine vesile olanlara özellikle Alucra Vakfı ve Gençlik Kollarına teşekkür ediyorum.

  • yorum2017-12-29 01:53:49sibel gül

    başarılar diliyorum. yolun açık olsun güzel insan..

  • yorum2017-12-28 22:50:45Yunus Tayıs

    abim başarılar her daim arkandayız. okurken kalbimiz kıpır kıpır oldu. seviyoruz seni.

  • yorum2017-12-28 15:33:07Mehmet Tangüç

    Allah yolunu açık etsin Adem abiciğim Rabb'im gönlüne göre versin inşallah Rabbim dünyada ve ahirette iyilikler güzellikler versin. Abicim Muş'tan selamlar saygı ve sevgiler her zaman yanındayız REİS

  • yorum2017-12-28 14:05:55Oğuzhan Közleme

    Değerli abim başarılarının devamını görmek bizi ailecek gururlandıracak, yüceltecek. Doğruluğun tüm gençlere örnek olması dileğiyle Allah (cc) yar ve yardımcın olsun.

  • yorum2017-12-28 13:11:30Volkan YILMAZ

    Guzel alucranın guzel ve kıymetli Abisi hayatını ögrendikce neden genclere yol gösteren oldugunu daha ıyı anlıyorum. Senin gibi buyuklerımız yol gosterenimiz oldugu için cok sanslıyız. Başarılarının devamını diler sevdiklerınle uzun saglıklı ömürler dilerim.

  • yorum2017-12-28 12:56:54Hakan S.

    Alucra’nın böyle girişimci ve büyük iş adamlarına her zaman ihtiyacı var. Sonuna arkandayız ADEM DELİCE.

  • yorum2017-12-28 12:43:14Zehra Kanlı

    Adem dayımmm canımm Rabbim hayırlı uğurlu etsinn başarılarının devamı olsun inşallah. biz zaten biliyorduk sen her zaman kazanırsın başarırsın çok öpüyorum Dayım selamlar♥️

  • yorum2017-12-28 12:41:00Can DELİCE

    Amcacım Rabbim her daim yanında olsun,tüm kalbimizle sana güveniyoruz ve inanıyoruz güzel ALUCRAMIN güzel insanı her daim başarılı oldun bu işide alnının akıyla başaracağına güvenimiz tamdır her zaman arkandayız seni seviyorum.

  • yorum2017-12-28 12:39:15Zeynep Delice

    Amcam, allah eksikliğini göstermesin iyi ki varsın baba yarım. Başarıların daim olsun ailemizin gururusun.

  • yorum2017-12-28 12:37:28Doğan Bingöl

    Arkadaşlığı, dostluğu ve samimiyeti ile gönüllere taht kuran; her daim Alucra sevgisini yüreğinden çıkarmayan, doğallığı, içtenliği ve muhabbeti ile kendini sevdiren Adem abiye hayatı boyunca başarılar dilerim.

  • yorum2017-12-28 12:29:21Can DELİCE

    @ADEMDELİCE (AMCAM)yeğenin olarak seninle her zaman gurur duydum Yüreği güzel insan Rabbim seni başımızdan eksik etmesin sen bizim herşeyden önce aile büyüğümüzsün kendi acılarını kederlerini bırakıp bizim dertlerimizle ilgilendin destek çıktın babam yokken babalık yaptın gülerkende ağlarkende her zaman yanımızda başımızda oldun seni çok seviyorum Allahım yolunu açık etsin her zaman yanında olacağız. (ADAMIN DİBİ)

  • yorum2017-12-28 12:11:07Mustafa Geçgel

    Adem abim çok sevdiğim bir kişidir kendisi oldukça değerli bir insandır Allah yolunu açık etsin Allah ailesine bagislasin

  • yorum2017-12-28 12:04:07CEM DANDIR

    Uzun lafın kısası ismin gibi bir kişiliğin var yolun açık olsun başarılarının devamını dilerim

  • yorum2017-12-28 11:55:48Burak GÜLTEKİN

    Herzaman ögrencilik hayatimda bana destek olan adem beye cok tesekkur ederim başarilarinizin devamini dilerim

  • yorum2017-12-28 11:46:57Necmi Polatkan

    Çok kıymetli abimiz, arkadaşımız, dostumuz herşeyi hakkıyla yapacağından Eminim, Allah yolunu açık etsin, hayat boyu sana ve ailene sağlık, mutlu huzurlu bir yaşam dilerim, seni çok seviyoruz.

  • yorum2017-12-28 11:46:57Hüseyin Kanlı

    Güzel Alucramıza ancak senin gibi bir başkan yakışır, Alucramızın senin gibi başarılı ve büyük bir iş adamına ihtiyacı var girdiğin bu yolda her daim seninle ve arkandayız dayıcım, Amerika’ya gelip restaurantlarını cambridge ve buzamana kadar gördüğüm en muhteşem dünya mutfağı olan easton dinner'ı görme fırsatı yakaladım, oradaki Türk kardeşlerimize her daim yardımcı olduğuna bizzat şahit oldum, Allahım inşallah başarılarının devamını getirir, bu meşakkatli yolda Allah yar ve yardımcın olsun

  • yorum2017-12-28 11:43:42Mehmet Emin Kaya

    Allah yolunu açık etsin Adem Baba
    Rabbim gönlüne göre versin İnşaellah
    Rabbim Dünyada ve Ahirette iyilikler güzellikler versin inşaellah

  • yorum2017-12-28 11:36:17Gülüzar Gültekin

    ADAM GİBİ ADAM diyorum gerçekten de seninle gurur duydum Abicigim Allah senin gibi kalbi ruhu güzel insanların sayısını artırsın bir karadenizli olarak gurur kaynağımızsın yolun açık olsun abimm.

  • yorum2017-12-28 09:56:05Hüseyin Kanlı

    Yolun açık olsun dayıcım , Allah utandırmasın inşaALLAH

  • yorum2017-12-28 08:43:23Meltem Kaya

    Yolun açık olsun abim. İdolümüzsün güzel insan..

  • yorum2017-12-28 08:40:03Fadime Uran

    En güzel,en özel,en kıymetli baba yarım. Beni hiç yılmadan 4 yıl boyunca okutan maddi ve manevi elini üstümden hiç çekmeyen adam gibi adam.Senin gibi kıymetli, adaletli,merhametli ve başarılı kişiler lazım bu vatana.Güvenin, samimiyetin, ve eşsiz desteğin için çok teşekkür ederim sana. Başarı kişisel çabanın yanı sıra senin gibi özel insanlardan gelen destek ve teşvikin meyvesidir. Kendimi destekleyemediğim zamanlarda bana bir omuz kazandırdın.Yolun açık olsun her daim yanındayız.

  • yorum2017-12-28 08:25:14METİN YÜCE

    BENDE BİR ALUCRALI OLARAK ADEM BEY KARDEŞİMİZLE GURUR DUYDUM HAYAT HİKAYESİNİ VE YAPILAN YORUMLARIN HEPSİNİ OKUDUM GERÇEKTEN ÇOK DUYGULANDIM KENDİSINE SAĞLIK SIHHAT BAŞARILAR DİLİYORUM

  • yorum2017-12-28 07:32:42Dincay Ünal

    Evet geliyor İşte büyük başkan büyük adam devletin basina her derde şifa olmaya geliyor lütfen allahın iznayle yeni Başkanımızi tanımadan karar vermeyin lütfen okadar Melek yuzludurki anlatamam tam anlamıyla insan asagidir buyük başkan her zaman arkadayiz bu millet senle olduğu sürece hiç birşey olmaz sana

  • yorum2017-12-28 07:27:10Hüseyin Yılmaz

    Adem baba başarılarının devamını dilerim...Bir seneye yakındır sizi tanıyorum.Baba gibi babasınız. Devletimizin başına da sizin gibi insanlar lazım.Başarılarının devam etmesi temennisiyle...

  • yorum2017-12-28 07:21:17Halil Camcı

    Değerli isverenim patronum rabbim sana ve senin gibi yüreği güzel insanlara sağlıklı uzun ömürler versin inşallah

  • yorum2017-12-28 07:17:08Erol EKMEN

    Senede iki kere Alucraya gelen birisi olarak ALUCRAMIZIN daha iyi yerlerde olmasını temenni ediyorum. ismini sık duyduğum ADEM DELİCE beyefendinin Alucra sevdalı oldugunu yakınlarımdan duymuştum bu söyleşi vesileyle hayatınıda okumuş oldum. En kısa zamanda kendisini ziyaret edeceğim.Bu vesileyle ALUCRAMIZLA ilgili düşüncelerinin hayırlara vesile olmasını dilerim.

  • yorum2017-12-28 07:01:37Bülent Şükrü Göcen

    Riyasız hilafsız gerçek dost, ömrü uzun olsun.

  • yorum2017-12-28 06:53:05KADRİ YILMAZ

    GÜZEL ALUCRAMIZIN DAHA GÜZEL YERLERE GELEBİLMESİ İÇİN ALUCRAYI İYİ BİLEN ALUCRA SEVDALISI ADEM DELİCE GİBİ ABİLERİMİZİN, ALUCRA VAKFI VE DİĞER PLATFORMLARDA SÖZ ALIP DAHA İYİ VE YAŞANABİLİR ALUCRA İÇİN NELER YAPILABİLİR BUNLARIN DİLE GETİRİLMESİDİR. SÖZ KONUSU ALUCRA İSE GERİSİ TEFERRUTTIR. HERŞEY GÜZEL ALUCRAMIZ İÇİN AĞZINA SAĞLIK ADEM ABİ

  • yorum2017-12-28 06:24:55HASAN SERTTAŞ

    HERYERDE KENDİNİ ALUCRALI ADEM DELİCE OLARAK TANITAN ADEM ABİMİZİN ALUCRA SEVDASINI İYİ BİLENLERDEN BİRİSİYİM.ALUCRAMIZIN GELECEĞİ OLAN GENÇLERİMİZLE YAPTIĞI BU SOHBETİN TÜM ALUCRAYA HAYIRLI OLMASINI DİLERİM..YOLUN AÇIK OLSUN BAŞKANIMMMM

  • yorum2017-12-28 06:24:12Ahmet Göze

    Adem abi beni görse inanın tanımaz dil okulu için gittiğim ABD de zor zamanlar yaşadığım bir zamanda Allah karşıma çıkardı. Akrabalarımdan görmediğim ilgi alakayı kendinde gördüm. Hayatta böyle insanlar kalmışmı diye çok düşünmüşümdür. Gönlü bir, içi dışı bir, en önemlisi de Alucra sevdalısı olan bu ağabeyime çok versin. İnsanın parası olmasın ama gerçekten Adem abi gibi dostları olsun ben herzaman kendisini hayırla yad ediyorum dualarımda eksik etmiyorum. Ayrıca Alucralıyım ama hiç gitmediğim Alucrayıda kendisinde fazlasıylada öğrendim. Memleket sevdalısı görmek isteyen Adem Delice ye bakabilir. Tekrar kendisine çok teşekkür ederim İstanbul'a geldiğimde mutlaka ziyaret edeceğim.

  • yorum2017-12-28 06:02:32Hakan Paşa

    Adem Delice'nin hayat hikayesi her zaman bnm ilham kaynağım olmuştur. Öğrenciyken Amerikaya gitmiştim param bitmiş kalacağım bir yer de yoktu. Sokakta ağlarken siyah bir mercedes yanaştı için de de Adem abimiz bana sen Türk müsün diye sordu evet dedim. Başka bişey sormadan arabaya bin dedi evine götürdü misafir etti 4 yıl yanında çalıştım şu an öğretmen oldum Van da çalışıyorum. Adem abimin yeri çok farklıdır. Öğrencilerime her zaman onu anlatırım.

  • yorum2017-12-28 05:31:09Halit Konukcu

    Allah çok versin. Başarılar dilerim.

  • yorum2017-12-28 05:12:42Mehmet Eren

    Giresunlu olmamama rağmen kendisi ile bir Giresunlu abim aracılığı ile tanışma fırsatım oldu. Hayat hikayesi dizi olabilecek seviyede. O kadar zorluk çekmesine rağmen, kişiliğini ve mütevaziliğini kaybetmemiş, ilk gün türkiyeden amerikaya gittiği karakterle ülkesine geri dönmüş bir abimiz. Ama ne yazıktır ki, insanlar Adem Bey gibi insanlara ülkemizde yeteri kadar değer verilmiyor. Yurt dışında bir Türk'ün yaşayabileceği tüm zorlukları yaşamış ve 30 sene dimdik durmuş bir insanın ülkemizdeki yurt dışına gitme meraklısı genclerimize cok iyi nasihatler verebileceğini bilip bu değerlerin kullanılmayışını görmek üzücü... Alucralı olmasak ta bizde seninle gurur duyuyoruz Adem abi.

  • yorum2017-12-28 05:07:35EMİNE ÇELİK KASAP

    Çocukluk arkadaşım ve kardeşim diye hitap ettiğim Adem Delice'den ne yapmam gerekiyorsa bana söylemesi bir emri olursa sonuna kadar yanında olacağımı bilmesini isterim. Başkan adayı olursa sonu ne olursa olsun yanındayım. Kendisini çok sever ve sayarım. Başarılar dilerim.

  • yorum2017-12-28 04:59:31AHMET KASAP

    Adem bey ile Alucra'dan evli olmam sebebiyle tanıştım. Tanıştığım için çok memnun oldum hakikaten düzgün dünya görüşü çok güzel kalbi güzel insanlara yaklaşımı çok olumlu pozitif düşünen ve ahlaklı bir kardeşimiz. Ben kendisini severim sayarım bir adım ileri giderek ALUCRA ilçesine Belediye Başkanı olsun isterim. Kendisine başarılar diliyorum bir emri olursa memnuniyetle yardımcı olacağım.

  • yorum2017-12-28 04:57:09Temel DEMİRÖZ

    Böyle Memleket Sevdalısı İnsanların Artmasını Temenni Ediyorum.. Birlik ve Beraberlik Ölümden Başka Her Şeyi Yener...

  • yorum2017-12-28 01:20:23Kadir Bekiroğlu

    Alucra ile ilgili o kadar güzel şeyler anlattı ki insanın eskiyi mumla aradığı şu günlerde geçmişimizi hayırla yad etme fırsatı bulduk. Alucra'dan ABD'ye romanlara konu olabilecek bu ilginç hikayeyi büyük heyecanla dinledik. Anlatığı yaşamında kendisinde gördüğüm en önemli şeyin kesinlikle koyduğu hedefine koşar adımlarla yürümesi önüne çıkan tüm engelleri sabırla bertaraf ettiğini görmek gerçekten başarıyı hedefleyenler için önemli bir detaydı. Ziyadesiyle istifade ettiğimiz bir söyleşi oldu, organize eden tüm arkadaşlara ve Adem abiye teşekkür ederim.

  • yorum2017-12-28 00:40:30YILDIRIM KILIÇKAYA

    Bizleri kırmayarak davetimize icabet eden Adem Delice abimize ve böylesine güzel söyleşimizde aramızda olan-organize eden tüm Alucra Gençliğine ,hemşerilerimize ve basınımızın gür sesi Kadir Bekiroğlu arkadaşımıza çok teşekkür ediyorum.
    Alucra Vakfımızda değerlerimizle buluşmaya devam edeceğiz.

  • yorum2017-12-27 23:06:05Bilal ÇULHA