Ana Sayfa Güncel Alucra'ya Şehit Ateşi Düştü

Alucra'ya Şehit Ateşi Düştü

İlçemiz Akçiçek Köyünden olan Uzman Çavuş Emre Doruk bugün El Bab'da gerçekleşen bombalı saldırıda şehit düştü.

Giriş Tarihi: 20 Ocak 2017 Cuma 17:50
Alucra'ya Şehit Ateşi Düştü

El Bab'da terör örgütü DEAŞ'ın düzenlediği hain saldırıda 5 asker şehit oldu 9 asker ise yaralandı.

Suriye sınırının teröristlerden temizlenerek güvenli hale getirilmesi için geçen 24 Ağustos'ta başlatılan ve 150'nci gününe giren Fırat Kalkanı Harekatı'na katılan Türk askerlerinin bulunduğu Suriye'nin El Bab bölgesindeki birliğe, öğleden sonra DEAŞ terör örgütü bombalı saldırı düzenledi.

Saldırıda 5 uzman çavuş Saim Topal, Bahattin Bakır, Emre Doruk, Ramazan Taşkın ve Mete Can şehit düştü. 9 asker yaralandı.

Şehitlerden Emre Doruk'un ailesi Alucra Akçiçek köyünde ikamet etmekte.


Türk Silahlı Kuvvetleri'nden yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi;

"El Bab’ın Suflaniyah bölgesinde DAEŞ terör örgütü mensubu teröristlerce gerçekleştirilen bombalı araç saldırısı sonucunda maalesef 5 kahraman silah arkadaşımız şehit olmuş, 9 kahraman silah arkadaşımız ise yaralanmıştır. Yaralılar derhal hastaneye sevk edilmiş olup tedavilerine başlanılmıştır.

Saldırıda hayatını kaybeden şehitlerimize Allah’tan rahmet, kederli ailelerine, Türk Silahlı Kuvvetleri mensuplarımıza ve Yüce Milletimize başsağlığı ve sabır; yaralanan kahraman silah arkadaşlarımıza da acil şifalar diliyoruz."

YORUMLAR
  • yorum2017-01-22 08:00:38Zeki Percin

    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun, nurlar icinde yatsin. Ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum

  • yorum2017-01-21 18:10:46Mürteza Candan

    Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun kardeşim ..................

  • yorum2017-01-21 10:57:35murat demirtürkoğlu

    Allah korktuklarından emin, umduklarına nail eylesin. hayatı imanına şahit olanlardan yazsın.

  • yorum2017-01-21 06:57:19Karabörklü Nuri

    ALLAH RAHMET EYLESİN MEKANI CENNETTİR İNŞALLAH MERAK ETMEYİN ŞEHİTLER ÖLMEZ UNUTMAYIN
    KEDERLİ AİLESİNE SABIR DİLİYORUM .VATAN SAOLSUN

  • yorum2017-01-20 14:30:44zeynel kaptı

    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.

  • yorum2017-01-20 13:25:45DOĞAN YURTSEVER

    ALLAH ŞEHADETİNİ KABUL EYLESİN MAKAMINI ALİ EYLESİN AİLE EFREDINA SABRI CEMİL NASİP ETSİN

  • yorum2017-01-20 11:06:02Hamit UYGUN

    Allah rahmet eylesin. Tüm Türkiye'nin, özellikle Alucramın başı sağolsun... Yüce Mevlam ailesine, sevenlerine sabırlar versin.

  • yorum2017-01-20 10:45:25Ahmet Bektaş

    Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun. Ailesine ve yakınlarına başsağlığı ve sabır diliyorum.

  • yorum2017-01-20 10:21:10ilhan alanç

    rabbim şehadetini kabul etsin (s.a.v) e komşu eylesin inşallah ailesine sevenlerine başsağlığı dilerim.

  • yorum2017-01-20 10:06:50Kadir Bekiroğlu

    Mekânın cennet olsun yiğidim...

  • yorum2017-01-20 09:38:31aziz saraçoğlu

    şehidime Allahtan rahmet ailesine baş sağlığı dilerim kahrolsun Türk düşmanlara

  • yorum2017-01-20 09:27:09m.semih bıyıkçı

    ALLAH nur içinde yatırsın.

  • yorum2017-01-20 09:26:27erol intaş

    ALLAH AILESINE SABIR SEHIDIMIZEDE RAHMET ETSIN İNŞAALLAH

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Beyoğlu Caddesinde Trafik Tek Yön

Beyoğlu Caddesinde Trafik Tek Yön

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber