Ana Sayfa Siyaset Belediyemize Ziyaret

Belediyemize Ziyaret

Ak Parti Yerel Yönetimler Başkan Yardımcısı Sayın Mehmet Geldi Alucra Belediyesine ziyaret gerçekleştirdi.

Giriş Tarihi: 24 Kasım 2017 Cuma 20:02
Belediyemize Ziyaret

Ak Parti Karadeniz Bölge Sorumlusu Eski Giresun Milletvekili Mehmet Geldi ve Ak Parti Giresun İl Başkan Yardımcısı Naim Elmas ile birlikte Alucra Belediyemizi ziyaret ettiler.

Ziyaret'te Mehmet Geldi'ye Başkan Asım Kaymakçı, Belediye Meclis Üyeleri Mithat Güdül, Sadık Dolu, Mustafa Darama, Şaban Yakupoğlu ve Ak Parti İlçe Başkanı Yalçın Eker eşlik ettiler.

YORUMLAR
  • yorum2017-12-07 09:58:27REİS

    Burada yorum yapan arkadaşlarıma muhalefet için burada değilim. ben sadece Alucra ma bir şeylerin yapılması için buradayım. Alucranın kaderi ile oynayan beyler bunları satır satır bir kenara yazıyorum kimlerin ne işle uğraştığının kimlerin ne yaptığını harfiyen takip ediyorum. yeri ve zamanı gelince samimiyetimle söylüyorum vebalini ödeyemessiniz. babanızın çiftliği değil Alucra. bu ufak kasabamız için ne gerekiyorsa yapılması gerektiğini düşünerek tekelinizi bu ilçenin üzerinden çekiniz vebali çok büyük olur.

  • yorum2017-12-06 08:20:30Genç Alucralı

    Saraçoğlu kendi ismini kullanarak doğruları beyan ediyor. Bir çok yorumcu kendi isimlerini kullanmayarak farklı isimlerlerle bile gerçekleri söylemekten korkuyor ve cekiniyorlar. Bu aradaki boşluğun sebebi sadece insanların bir takım insanlardan korkmasıdır. Saraçoğlu neden gerçekleri söylemekten ve ismini kullanmaktan korkmuyor çünkü siyasi bir güç ile bir insanın sahip olduğu güç hiç bir zaman birbiriyle kıyaslanamaz ve çarpıştırılamaz. Özet Her kuşun eti maalesef yenilmiyor.

  • yorum2017-12-06 00:15:58ÇETİN ÇETİN

    Reis kardeş ben alucrada yaşayan birisi değilim..alucralıyım..sen beni anlamamışsın..Saraçoğlu dediklerine bak doğru söylüyor..zaten hemen hemen ben de senin gibi düşünmekteyim..bir farkım var senden..şirin alucrayı bir kişiye değil..üç beş kişiye bile bırakmamak gerek..orası halkın alucrası..dünyayı ayağa kaldırma yolları çok..örnekleri de çok...Alucra halkın çifliği..birkaç kişinin asla değil...belediye başkanı da,kaymakam da ve diğer kamu görevlileri de halkın memurları....birkaç kişinin değil..hangi çağda yaşıyoruz ki...ama kolaya da kaçmak en basit iş.."Alucrayı Canikliler teslim almış...eller yukarı...uyu uyu yat uyu" yok öyle bir düşünce..asla fikirlerinizin bu yönüne katılmıyorum..

  • yorum2017-12-04 13:50:58REİS

    Sayın çetin çetin alucra da birşeyler yapıldığında bahsediyorsun ALLAH aşkına elini vicdanına koyda konuş merkez camii nin önündeki milletin oturduğu parkdan bahsedelim 1870 yıllarında yapılan belediye çeşmesinden bahsedelim yoksa bunlar yapıldıda bizmi körüz ALLAH dan korkun kuldan utanın bu kadar zulmü alucra lılar hak ediyormu ALLAH aşkına nasıl bir vicdanınız varki bunları görmeden konuşa biliyorsunuz hiçmi kul hakkına girmiyorsunuz bence bir çıkarınız var bu kadar savunduğunuza göre kusura bakmayın ben bir kul olarak bu vebali üstlenemem ALLAH a böyle bir sorumsuzlukdan dolayı vebale giremem bu toprağın altıda var biliıorsunuz saygılar

  • yorum2017-12-03 10:06:09El Ücra

    Alucramızın artık uykudan uyanması gerekiyor. Yusuf Saraçoğlu kardeşimiz gerçekleri beyan etmiş kendisine cesaretinden dolayı teşekkür ediyorum. Alucramızda gençlerin hizmet anlayışına katılmasını ve alucramızda maalesef sönmüş olan gençlik tutuculuğu meşalesini yakmalarını temenni ediyorum.
    HER ŞEY ALUCRAMIZ İCİN
    BİR SEVDADIR ALUCRA

  • yorum2017-12-02 04:33:57Alucra lı

    SARAÇOĞLU gerçekleri söylüyorsun Teşekkürler

  • yorum2017-11-27 22:47:25Alucralı

    Sayın ÇETİN kardeşim sen nerde yaşıyosun,tahminim gurbetçisin.Alucra da neler olduğunu görünmüyor mu?

  • yorum2017-11-27 14:24:37REİS

    Çalışılmayan bir belediyenin nesini ziyaret etmişler düşündürücü bir hal çok icraatları varda birde belediye ziyareti gerçekleştirmişler ziyarete gelenler acaba alucra için neler yapılmış onlarıda sormuşlarmı geçin beyler bu hurafe işleri geçin icraat yok alucra için yapılan olay yok kuru kuruya ziyaret ben olsam çok utanırdım ama bunlarda utanacak yüz yokki

  • yorum2017-11-27 08:39:56Yusuf Saraçoğlu

    Çetin çetin ben Alucrada 26 sene yaşadım 4 sene ayrı yaşadım ve şuan alucradayim yaklaşık 2 aydır Alucrada belediye diye bir kurum yok çünkü belediye başkanı yok kaymakamın veya diğer daire amirlerinin sözü geçmez geçirmeye çalışsalar Erzurum'dan yukarı sürerler Alucralı bir çok kişi çekinir gerçeği söyleyemez ama ben korkmam kimseden izin özü alucrayi bitiren durmuş Canikli ve yanındaki şahıslar yine diyorum zurnanın sesi uzaktan hoş gelir kulağa

  • yorum2017-11-27 08:35:23Yusuf Saraçoğlu

    Tek kisi durmus Canikli ve diğerleride yönettiği yanındaki kişiler kimse bunu söyleyemez çünkü herkes korkar ama ben korkmam çünkü gerçekler her zaman gerçektir ve ben gerçeği söylediğim için kendimle gurur duyarım durmuş Canikli bu memleketi bitirdi insanların neden alucradan göç Edip gittiğini bilmezsin çünkü Alucra da yaşanan lazım sen Alucrada yaşamayan birisi olduğun için zurnanın sesi sana uzaktan güzel geliyor

  • yorum2017-11-27 05:08:59ÇETİN ÇETİN

    Hemşerim SARAÇOĞLU bahsettiğin tek kişi kim..tüm Alucra'yı elde tutan..hükmeden..yöneten..tek kişi ile yönetim mazide..tarihte kaldı..şimdi birlikte yönetimler var..halk hizmeti değişik kişi ve kurumlardan almakta...kaymakam,belediye başkanı,dekan,müdürler..vesaire..hizmeti birlikte vermekteler...hep birlikte yönetilen küçük bir kasaba...bunu böyle görmek gerekmez mi..sayın SARAÇOĞLU...tek kişi hiç bir şey yapamaz...

  • yorum2017-11-24 14:54:09Yusuf Saraçoğlu

    Alucra ya siyasi insanlar gelmese belediye başkanını ne koltukta nede Alucrada gören olmaz heralde. Bitirdiniz alucrayi başkan ancak ya ziyaret eder yada gezerken resimlerde görüküyorsun ama seninde suçun yok Alucra tek kişinin yönetimi altında istediğini istediği zaman yapıyor. Bende bir Alucralı olarak yapılan bu olaylara karşıyım ama Alucralı bu halinden memnun. Devran sizin ama bu dünyanın birde ahireti var Allahu Teala bunun hesabını size soracak.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz CHP Alucra Kongresi Yapıldı

CHP Alucra Kongresi Yapıldı

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber