Ana Sayfa Ekonomi Halk Bankası Şubesi İçin Neyi Bekliyoruz?

Halk Bankası Şubesi İçin Neyi Bekliyoruz?

2002 yılında kapatılan Alucra Halk Bankası şubesi için Alucra esnafı umutlu!

Giriş Tarihi: 8 Kasım 2017 Çarşamba 21:16
Halk Bankası Şubesi İçin Neyi Bekliyoruz?

Halk Bankası ilçemizde kurulduğu 1973 yılından 2002 yılına kadar hizmet vermiştir. İlçemizde bulunduğu yıllarda ilçe ekonomisinin en önemli yapı taşlarından bir tanesi olmuştur.

2001 yılında patlak veren Ekonomik Kriz, finans ve bankacılık sektörünün büyük yaralar almasına sebep olmuştur. Türkiye genelinde bir çok banka tasfiye edilmiş, kamu bankalarında da küçülmek adına şubeleri kapatılmıştır.

Alucra Halk Bankasıda yaşanan ekonomik krizden nasibi almış Halkbank Genel Müdürlüğünce Türkiye'de kapatılan 200 küsür şubeden biri olmuştur. Finans ve Bankacılık sektörü yaşanan krizi lehine çevirmeyi başarmış son bir kaç yıldırda ülke ekonomisine önemli kazançlar sağlamıştır. Kamu bankaları (Ziraat-Halk-Vakıflar) kapattıkları şubelerin hemen hepsini geri açmış, şube sayısını çoğaltmıştır.

2002 yılında Banka Yönetim Kurulunun takdiri ile Türkiye genelinde ve ilçemizde kapatılan fakat birçok şube Halk Bankası yönetimiyle geri açılırken Alucra Şubesi neden göz ardı edildi bilinmiyor.

Peki Ya Şimdi?

Alucralılar 2002 yılından bugüne kadar geçen 15 yılda şubelerini geri almak için çok çaba sarf ettiler. Önce aynı zamanda Alucra Vakfı Başkanımızda olan Selahattin SÜleymanoğlu Genel Müdür Yardımcısı olması sonrasında ise 2017 yılındaki organizasyon değişikliği ile Mustafa Çödek'in de Banka Genel Müdür Yardımcılığına getirilmesiyle Alucralı iki tane genel müdür yardımcısı olmuş oldu.

Böylesine bürokratlara sahip olmak küçücük bir ilçe için inanılmaz bir kazanım ve değerdir. Fakat geçtiğimiz günlerde Alucra Vakfı Gençlik Kollarının eski başkanlarından Mücahit Şerbetçi'nin sosyal medyada paylaştığı haber gündeme bomba gibi düştü. Peki neydi o haber?

Şerbetçi, Alucralı iki genel müdür yardımcısının olmasına rağmen neden şube açılmadığını sorgulamış akabinde bu paylaşımına müteakip çok önemli bir duyumunu kamuoyuna sunmuştu.

Aslında Banka yetkilileri 2 yıl önce ilçemize gelip gerekli tespit ve incelemeleri yapmış, Genel Müdürlüğe Alucra'ya şube açılmasında olumlu bir rapor paylaşmışlardı. Fakat ne hikmettir 2 tane Alucralı Genel Müdür Yardımcısının olduğu ilçemizde şube biri yada birilerinin engeline takılmış, 2 yıldır tabiri caizse şubenin açılması sümen altı edilmişti.

Şimdi Alucranın sesi Alucrahaber.com olarak soruyoruz...

Birbirinden değerli iki güzide bürokratımız o bankaya üst düzey yönetici iken, ilçemize şube açılmasını bekleten, önüne taş koymaya çalışan kimdir, kimlerdir?

Alucranın en büyük STK sı olan Alucra Vakfını dolaylı olarakda değerli Genel Müdür Yardımcımızı bu işi nihayetlendirmeye, yıllardır bir umutla bekleyen ilçe esnafımıza şubenin açılış tarihini müjdelemeye davet ediyoruz.

 

 

YORUMLAR
  • yorum2017-11-17 16:46:16Alucralı

    Halk Bankası nasıl halkın bankasıysa Sayın Selahattin SÜLEYMANOĞLU abimiz de ALUCRALI gençlerin abisi önderidir.Inşallah Şubemiz en yakın zamanda açılır alucramız gelişir.Rabbim Selahattin SÜLEYMANOĞLU beyin her daim yanında olsun inşallah

  • yorum2017-11-12 23:54:01Alucralı

    Laf atana bakarım Alucra'ya ne yapmış.Yazı yazmak kolay icraatın nerede hemşehrim.
    selahatin bey yıllardır Alucralıya hizmet etmiştir.

  • yorum2017-11-09 23:17:41Laf ola...

    İyi güzel de sn Süleymanoğlu zaten vakıf başkanı.Zaman zaman da toplantılar yapıldığı muhakkak .Peki bu söylemler neden burada yani sosyal medyada dillendirilir? Şahsım ca ya bu konuyu açan arkadaş bu işleri bilmez yada bilir ama sağara yatar. Günden olur. Olur olur da sonuç ne olur onu bilemeyiz. Birilerini buradan sosyal medya ya yem etmek tabiri caiz ise kuyuya taş atmaktır ki Alucra lı mert insanlara yakışmaz. Vakıf orada ,sn Süleymanoğlu da orada buyursun bu konuları yüz yüze konuşsunlar.

  • yorum2017-11-09 08:44:47Alucrali

    Siz neyin derdindesiniz eyy sevgili hemsehrililerim . ALUCRA da ne yapildi ki bundan sonra yapilsin. Kac yil diyende hastane yapildi acilacak halen. Yollar desen perisan sanirsin metropol bir sehirde yollara yetisemiyorlar Alti ustu ilce icersinde kac km cadde sokak var. Yazik ya. Yeminle yazik.

  • yorum2017-11-09 04:58:36yasar

    Dışarıda bulunan Alucralılar olarak Alucra nın kalkınması için mutlaka projeler üretilmeli.

  • yorum2017-11-09 03:06:25AYNUR

    Et kombineside açılsın !!! Süt kombineside açılsın !!! Açılandan korkmayın Kapatılandan korkun !!! Halk Bankası Şubesi açılmadanda borçlanan zaten borçlanıyor !!! İnsanlarımıza istihtam sağlayacak farklı farklı iş imkanlarının açılmasını istiyoruz !!!

  • yorum2017-11-09 01:53:02ALUCRALI

    Bir Alucra'lı olarak fikrimi zikretmekten kendimi alamıyorum, banka şubesi gelsin ama neden bukadar sorun oluyor anlamıyorum, neden bir et kombinesi getirilmiyor, bölge insanına istihdam sağlanacak bir yatırım neden yapılmıyor, köylüyü çiftçiyi borçlandırmak mı amacınız. banka şubesi getirmek için nerdeyse yalvaracak hale geldik, Alucra'yı kalkındırın da bankalar şube açmak için Alucra'ya yalvarsın bu zihniyette olunursa daha iyi olur şahsi kanaatim budur. saygılar.

  • yorum2017-11-09 01:25:43ÇETİN ÇETİN

    Birçok Alucralı gibi sözü edilen bürokratların Alucra ve Alucralılar için elinden gelen her türlü müsbet işleri yaptıklarına inanıyorum...

  • yorum2017-11-09 01:11:04Enes Kürtünlü

    Halk bankası genel müdür yardımcıları sayın selahattin süleymanoğlu ve mustafa çödek bey efendilerin alucramız için en güzeli yapacaklarindan zerre şupem yoktur ancak bunun bir prosedürü vardır devlet yönetimi ve bakanlarla ilgili olabilir ben alucrada yaşayan bir brey olarak tüm bürokratlarimizin alucraya bir el atmalarını istiyor ve bekliyorum saygılarımla alucramizın iyiliği için

  • yorum2017-11-09 01:09:12Alucralı

    Sayın Bakanımızında Alucraya öyle uzaktan BAKMASINI istemiyoruz!!!Koskoca Bakanımız var memlekette hiç bir ilerlememiz yok !!!

  • yorum2017-11-09 00:24:23AYNUR

    Sayın Selahattin SÜLEYMANOĞLU bizler sizden çok umutluyuz. Alucranın Halk Bankası Şubesine kavuşmasını sağlayın! Canım memlekette orayı burayı kapata kapata (Örneğin Cezaevi vs.) iyice köyleştirmeye çalışıyorlar!!! Yeter artık !!!

  • yorum2017-11-08 14:54:00İsmet Petek

    Siz o laf attiginiz bürokratlar kadar Alucraya Alucralıya destek olun ondan sonra laf söyleyin. olmuyorsa vardir bi sebebi laf atmak icin yapmayin böyle şeyler Alucralinin Alucraliyi sosyal ortamda taşlamasi hiç iyi bisey degil. Selahattin Süleymanoğlu nun başarilarinin devamını dilerim meyve veren agacı taşlarlar fazla söze gerek yok. Durmak yok yola devam

  • yorum2017-11-08 14:38:50Ne farkeder

    Bence şube açılmayacak ama mobil şube açacaklar onunda ne ilçe esnafına nede vatandaşın işine yarar veya fayda vermez.dilerim bizi bu düşüncemizde mahcup ederler saygılar

  • yorum2017-11-08 14:12:04Yusuf Saraçoğlu

    Alucranin tüm hizmet ve gelişimini engelleyen o zihinsel engelli ve alucrayi kendi istekleri üzerine yönetmeyi isteyen zihniyet istemiyordur 15 yılda gelişmeyen Alucrayı bundan sonra kim elini uzatıp ta hizmet getirirki her bakan memleketini Paris yaparken bizim bakan verdiği sözleri tutmadı Alucra belde olduğu zaman bir çok kurumda kapatılır ve simdikten kapanmaya başlamış Selahattin beye başarılar dilerim inşallah Alucra için elini taşın altına koyar

  • yorum2017-11-08 13:37:28Kadir Bekiroğlu

    Alucra Sevdalısı olan değerli iki bürokratımızın yıllardır yılan hikayesine dönen bu işi noktalayacağını, en kısa sürede şubenin açılış haberini duyuracaklarına canı gönülden inanıyorum. ALucrayı seven her fırsatta Alucrada olan bu değerli iki bürokratımız doğdukları ata topraklarına en güzel şekilde vefasını göstereceğinden şüphemiz yoktur.

  • yorum2017-11-08 12:55:49İsmail Koşu

    İnşallah sayın vakıf başkanımız ve Halk bankası genel müdür yardımcısı değerli bürokratımız Selahattin Süleymanoğlu inşallah Alucramıza halk bankası şubesini açar ve açacağından eminim Allah yardımcısı olsun

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Aktepe Barajında 2017 Çalışmaları Tamamlandı

Aktepe Barajında 2017 Çalışmaları Tamamlandı

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber