Ana Sayfa Güncel Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

Alucra'ya yapılacak olan Hamam ve Olimpik Havuz projesinin ihalesi Ankara'da yapıldı.

Giriş Tarihi: 9 Aralık 2017 Cumartesi 11:59
Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

1977 Yılında dönemin Alucra Belediye Başkanı Yaşar Ekmen tarafından yaptırılan "Alucra Şehir Hamamı" 1990'lı yıllarda kapanmış, ozamandan bugüne kadar ilçeye Hamam konusunda hep seçim yatırımı olarak vatandaşın gündemine getirilmişti. Yaklaşık 7 yıldır sorguladığımız Hamam Projesi ile alakalı Alucra Belediye Başkanı Asım Kaymakçı artık işin sonuna gelindiği iletti.

Alucra Belediye Başkan Asım Kaymakçı şunları ifade etti:

"Alucrahaber sitesinde 10 Nisan 2017 tarihinde Hamam konusu ile alakalı bir açıklamamız olmuştu. Projemizi çizdirmiz, yıllardır ilçemizin beklediği Modern bir Hamam ve Yarı Olimpik Yüzme Havuzu için herşeyi hazır hale getirmiştik. Nitekim projenin finanse edilmesi konusunda yaşanan aksaklıklar nedeniyle 2017 yılında ihale sürecini tamamlayamamıştık. 7 Aralık 2017 tarihinde Spor Toto Firmasının finasmanlığında ihalesi tamamlanan projemizin protokol sözleşmesini Spor Toto Teşkilat Başkanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu ile yaptık. Allah izin verirse 2018 Nisan ayında Giresun'lu Ali Eren İnşaat isimli firmanın aldığı ihalede Hamam ve Havuz projesinin yer teslimini yapıp inşaata başlayacağız.

Belediyemizin Irmak Park Kıl Çadırı yanındaki 1000 metre kare arsaya yapılacak olan hamam, sauna, 5 kulvarlı yarı olimpik havuz ile oldukça modern bir proje olan Alucra Olimpik Spor Tesisleri 2018 yılında hayata geçmiş olacak, ilçemizde hayırlı olsun. Projemizin hayata geçmesinde bizlerin her zaman yanında olan değerli ağabeyimiz Milli Savunma Bakanımız Nurettin Canikli'ye, Spor Toto Teşkilat Başkanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu'na, Başkan Yardımcısı Bünyamin Bozgedik'e ilçemiz adına çok teşekkür ederim" dedi.

Modern bir Hamam ve Yarı Olimpik Yüzme Havuzu Projesi

YORUMLAR
  • yorum2018-01-13 00:46:25Yusuf Saraçoğlu

    Ak genç kardeşim sen bana face'dn Ulaş seni tanımak isterim yiğidim bide gerçek ismini kullanda erkekmisin bayanmisin görelim (;

  • yorum2018-01-11 13:51:32kimsesiz yaşar

    Hamam,sauna...Yerine önce ufak çaplıda olsa işletmeler kurun göçü önleyin 2000 nüfuslu bir yere gereksiz bir yatırım.Nüfus artsın ondan sonra yaparsınız.Açılsa bile kapısına kilit vurulur.YAPILMASINA KARŞI DEĞİLİM yapılsın ama zamanı gelince nüfus olsun en az 40000 ozaman yap.EĞLENÇE YERLERİ DEĞİL iş sahası açın gençlerimiz göç etmesin.ALUCRAMIZIN çok güzel arazisi var değerlendirin ALLAH RIZASI için.

  • yorum2017-12-27 15:04:11Ak Genç

    Sayın Başkanımızı çekemeyenler ve buraya olumsuz yazılar yazanlar... İşinize bakin, Kaymakçı başkanı yedirmeyiz size... Hedef 2023 başkan Kaymakçı ile...

  • yorum2017-12-20 06:42:45AYNUR

    Yazık Günah bu Memlekete Laf çok İcraat yok... Millete sorunca işsizlik ve göçten şikayet eder.Sözle Şikayet yetmiyor!!!Daha etkili tepkiler verilmeli seçimlerde!!!

  • yorum2017-12-19 15:38:48ALUCRALI ALUCRALI

    Dostum değilsin başkannnnnn....

  • yorum2017-12-19 14:52:09REİS

    sayın başkan bu yorumları okumuyormu acaba veya okuyan birileri başkana haber vermiyormu veriyorlardır ama kulak asmıyor ola bilir nasılsa ben bir daha seçilemeyeceğini göz önünde bulunduruyor ola bilir sayın YUSUF SARAÇOĞLU NA VE ALUCRA ALUCRA YORUM U YAZAN ARKADAŞLARIN YORUMLARINA TEŞEKKÜR EDİYORUM bu yorumcu arkadaşlarımızın çoğalmasını talep ediyorum eğer şimdi yandaşlık yapıpda sesini çıkarmıyorsan bir alucralı olarak vebaline ortak olacağından haberiniz olsun bu memleket bizim bizim her şeyin güzeline layık lütfen duyarlı olalım yine başkanınızı destekleyin destekleyelim ama bir şeyler yaparsa seçimlere yakın yapılmasın zırt pırta alucradan ayrılmasın söyleyin başkanınıza

  • yorum2017-12-19 14:36:16REİS

    ALUCRALI BUNLAR BU PARTİYİ KURDUĞUNDAN BERİ BUNLARA HİÇ ÜMİT BAĞLAMADIMKİ ŞİMDİ BAĞLAYAYIM BUNLARI HER BEŞ VAKİTİMDE ALLAH A HAVALE EDİYORUM HAKKIMIDA HALA HELAL ETMİYORUM KİM ALUCRA NIN KADERİ İLE OYNUYOR İSE KARISI ÖLSÜN ÇOCUKLARINDA ACI YAŞATSIN FELÇ OLSUN YATAKDA MELÜL MELÜL GÖZLESİN ALTINDAN ALSINLAR BEN YAPTIM BEN ÇEKİYORUM DESİN KENDİSİ HEMEN ÖLMESİN KENAN EVREN Ş...SİZİ GİBİ BİR KAÇ SENE SÜRÜNSÜN SATEN DÖKDÜĞÜNÜ TOPLAYACAK NE EKERSE ONU BİÇECEK BİZLERDE DAHİL RABBİM HAKKIMIZDA HAYIRLI EYLESİN.

  • yorum2017-12-19 04:49:11Esnaf

    İnandık mı hayırrrr nerde o günlerrr

  • yorum2017-12-17 16:08:46ALUCRALI ALUCRALI

    Çok beklersin REİS seçimde vaadlerin listesi 5 kat binanın boyuna çıkıyordu da nerdeee.zaman değerli bunlardan ümidini kes boşa zaman harcarsın ..

  • yorum2017-12-16 13:42:36REİS

    Doğmamış çocuğa don biçmeye devam eden başkan bu proje kaç yıl sürecek sen bir kere milletin oturduğu belediye parkını yap! hastaneyi açın! belediye çeşmesini yapın ondan sonra havuz projesine başlayın artık alucra da ki bu millet yemiyor sizin yalanlarınızı hepsini hazırlayıp toptan mı açacaksınız gülüp geçiyorum bu sizin sahte palavralarınıza birileride desdek veriyormuş neyin desdeğini milli piyangoda sponsor ha haram paralarla kumar paralarıyla yaptırın havuzun içine girenler boğulsun ahada şuraya çiziyorum -----------16/12/2017 bakalım ne zaman başlayacak ne zaman bitecek takip ediyorum daha ne kadar yalan dinleyeceğiz ALLAH bilir

  • yorum2017-12-14 07:28:16Yusuf Saraçoğlu

    Çetin çetin ismini beyan ettigim kişileri bana karşı savunuyordun çünkü Alucrada yaşanan gerçekleri bilmediğim için ve şimdi diyorsun ki yalanın olduğu yerde ot bitmez yıllardır Alucrada verilen ve tutulmayan sözler yüzünden Alucrada saman arar olmuş millet ve kafama takılan bir diğer soru neden gerçek isminizi kullanmıyorsunuz çetin çetin korkuyormusunuz

  • yorum2017-12-14 06:38:58ÇETİN ÇETİN

    Palavranın ve yalanın olduğu yerde bedbereket olmaz..bu vatandaş içinde kamu hizmeti veren yerler içinde geçerlidir...yalanın olduğu yerde ot bitmez..?????

  • yorum2017-12-14 03:41:37Yusuf Saraçoğlu

    2019 seçimlerinde inşallah sayın cumhurbaskanimiz Recep Tayyip Erdoğan kazanır ve ülkemiz daha güzel yerlere gider. Alucrayi yanlış bir zihniyet yüzünden kaybettik inşallah ülkemizim bu güzel gidişatını ve yükselişini kaybetmeyiz. Alucra şuan ülkemizde en geri kalmış ve hizmetten projeden geri tutulmuş bir ilçe bence ilcelik sıfatına kalmadida tutunmaya çalışıyor
    Sözün özü UYAN ALUCRA UYAN

  • yorum2017-12-14 03:33:23Yusuf Saraçoğlu

    Yıllarca vekil başkan ile yönetilen Alucra senede sadece 40 gün koltuğa oturmuş bir belediye başkanı düşünün encümen durmuş Canikli Alucrada istediğini yapan bir kişi herkes korkuyor abisi bakan insan kendi oy verip seçtiği yöneticiden korkmaması gerek eğer bir insan sizlerin oyu ile bir takım yerlere geliyorsa size minnet borcu vardır ama tabi bu borcunu verdiği sözlerle tutmayan bir bakanımız var son sözüm bir paket makarnaya kandırılan Alucra 2019 alucranin ya kurtulusu yada yok oluşu

  • yorum2017-12-14 03:26:37Yusuf Saraçoğlu

    2019 secimlerinden dolayı alucraya tabiki yine bir çok vaadler verilecek sözler verilecek ama sadece kelimelerde kalacak verilen sözlerin hiç biri tutulmadı tutulmayacak yönetim degissin iyi insanlar alucrayi seven insanlar hizmet anlayışına bağlı insanlar gelsin alucraya eğer olursa Alucrayi daha güzel günler bekliyor eğer olmazsa alucranin yok olduğunun ve köy olacağının bir tesbitidir

  • yorum2017-12-14 03:20:11Yusuf Saraçoğlu

    Alucra daki gerçekleri beyan ettigim için hakkımda bir takım yalan yanlış haberler çıkarılmış saygı duyuyorum ve sineye çekiyorum ben gerçekleri söyledim ve söylemeye devam edeceğim çünkü Alucra benimde memleketim doğduğum büyüdüğüm yer kimse bana Alucra akp teşkilatı hizmet yaptı demesin şahsım İstanbul akp gençlik uyesiyim alucramızda gençlere bile imkan sunulmuyor çünkü iyi insanlar saf dışı bırakılıyor yıllarca aynı yönetim değişmeyen zihniyet alucranin sonudur geçmişte olduğu gibi

  • yorum2017-12-14 03:14:54Yusuf Saraçoğlu

    Alucralılar maalesef uyumaya ve uyutulmaya devam ediyor eğer suanki Alucra akp teşkilatı 2019 seçimlerini kazanırsa Alucra geri kalan zaman içinde ilcelik sıfatını kaybeder bir takım kurumlar Alucrada kapanır kısaca Çamoluk tan daha kötü bir duruma düşer Alucra son 5 yılda çok büyük nüfus kaybı yaşandı tabi verilip tutulmayan sözlerden kaynaklandı çünkü iş imkanı yok gençlik aldı başını gitti ve gitmeler devam ediyor kısacası alucranin uykudan uyanması gerek

  • yorum2017-12-14 02:44:26Yusuf Saraçoğlu

    Alucraya neler söz verilmediki çağrı merkezi kayak merkezi fakülte askeri birlik hamam ve bunun gibi bir çok proje yapilanlarda her zaman eksik yapıldı ve proje dışı otogar yüksek okulu hastane yapıldı açılmıyor nedeni bilinmiyor yıllarca bir belediye mezbahaneyi yapıp bitiremedi kendi hizmet aracını satan kendi yerini parsel parsel satan bir belediye var ama başkanı yok Mayıs'ta temel atılır ama bu hamam kolay kolay açılmaz yapılsa da kesinlikle proje dışı küçük birşey yapılır sonuçta

  • yorum2017-12-14 01:20:35AYNUR

    Kandırmıyorlarsa Olimpik Spor Tesisi yapılacakmış yapsınlarda görelim İnşallah ...Bu da Alucra için bir başlangıç olur...

  • yorum2017-12-13 09:38:49Alucralı Alucralı

    Yürü başkan kim tutar seni hamam da yaparsın kariyer de.atış serbest ve bedava.

  • yorum2017-12-13 07:38:26ÇETİN ÇETİN

    Bir yorumcu bu proje 7 yıl önce de söz verilmişti demekte...eğer bu doğru ise..olayın büyüğü bu demek...bu tür yapı işleri..örneğin Beyoğlu,ankara,esenler..gibi belediyelerden karşılıklı irtibat ile hediye olarak Alucra'ya kazandırılabilir...anadoluda ufak ilçeler bu yolla birçok eserlerini bu tür büyük belediyelere yaptırmaktalar..örneği çok...7 yıl geçmiş..eser ortada yok..yazık.. çok yazık...bu halk bunu haketmiyor...basit bir belediye hizmeti..neden yapılmaz..anlaşılır gibi değil....

  • yorum2017-12-13 06:57:33AYNUR

    Alucralılar verilen sözleri sorgulamadıkça daha çok uyutulur !!! Bir zamanlar Çağrı Merkezide açılıyordu...Hani NERDEE ???? Yeter artık sıkılmadınızmı hep aynı yerde saymaktan!!! Ellerde ne sahip çıkılan Memleketler var !!! Alucra sahipsiz umursanmaz bir yer... :( Bu Memlekete hak edilen değer verilmiyor... Verilseydi şimdi her şey daha iyi olabilirdi...

  • yorum2017-12-13 05:00:37Yusuf Saraçoğlu

    Çetin cetin Alucra akp zihniyeti bu şekilde devam ettiği sürece tabiki Alucra hamamsiz da kalır Alucraya verilen sözlerin hiç biri yapılmaz çünkü seçim vaadleri ne inandirilan ve kandırılan yine Alucralılar ben bir akp li olarak suanki yönetimi kesinlikle uygun görmüyorum vicdanım rahat çünkü ben oy verip secmedim bu yönetimi ama 2019 da yine bu yönetim kazanır alucramızda zihniyet ve milliyetçilik ruhu degismedikce iyi uykular Alucralılar :))

  • yorum2017-12-13 04:54:18Yusuf Saraçoğlu

    İmza atıldığı söyleniyor fakat neye imza atıldığı neden gösterilmiyor. Projenin içeriği gösterile bilinirdi. Bence 2019 seçimleri için Alucralılari kandırmaya yönelik yapılan yalan bir haber. Saraçoğlu nun dediği gibi dört sene sahipsiz bir Alucra seçimlere yakın verilen vaadlerle kandırılan Alucralılar. Merhaba çelebi kardeşimizin dediği gibi taksi tutup Şirana hamama Alucralılar olarak daha çok gideriz. Sonuçta bu proje yedi yıl önce yapılması sözü verilmişti.

  • yorum2017-12-13 04:11:32Çetin Çetin

    Çok çok gecikmiş bir hizmet..hamamsız bir kasaba olur mu..????

  • yorum2017-12-12 13:03:07Mücahit Çelebi

    Siz muhalefet yapin bizde 100 tl taksi tutup Şiran a hamam gidelim

  • yorum2017-12-12 09:21:39sercan

    OKAN GÜDÜL Hamam pek bilmiyorum ama eski belediye çeşmesinin oraya yapılacak yıkılmıştı bu yaz

  • yorum2017-12-11 12:22:08Okan Güdül

    Bu hamam ve Olimpik Yüzme havuzu nereye yapılıyormuş.Bir bilen var mı?Bari uygun yere yapınız.

  • yorum2017-12-11 12:15:42Serkan başar

    Bu büyük Proje yapılırsa, israf ve günahtır. Ne hamam çalışır ne de havuz acaba belediye nasıl karşılayacak kömür giderini yani ısınmayı senede 300 ton kömür yanar.İlçede nüfus yok köye dönmüş .. kardeşim yaptığınız hamam bir şeye benzesin..

  • yorum2017-12-10 23:42:13ÇETİN ÇETİN

    Doğalgazdan bir haber var mı..?????

  • yorum2017-12-10 05:50:46Muhammed BIYIKCI

    İyi bakalim bu yalanla da 2018 yazını bitirirler.
    İyi Uykular Alucra

  • yorum2017-12-09 13:24:59Yusuf Saraçoğlu

    Hayırlı olsun memlekete hersene bir imza atıldı ama bu seneki imza umarım projeyi hayata geçirir Alucra zaten seçimlere yakın hatırlanan bir memleket oldu. Geri kalan 4 sene ALLAH'a emanet.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Alucra'nın 2017 Nüfusu Belli Oldu

Alucra'nın 2017 Nüfusu Belli Oldu

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber