Ana Sayfa Genel Kaldırımlar Yenileniyor

Kaldırımlar Yenileniyor

İlçemizde alt yapı çalışmaları sonrası tahrip olan kaldırımlar yenileniyor.

Giriş Tarihi: 3 Ekim 2017 Salı 13:26
Kaldırımlar Yenileniyor

İlçe merkezinde yapılan alt yapı çalışmalarıyla kaldırım yenileme çalışmaları devam ediyor.

İlçenin en işlek caddesi olan Hürriyet Caddesinde ve ilçenin Şiran girişinden itibaren eksik kalan kaldırımlar yeniden yapılarak yenileniyor.

Eski Belediye Başkanımız İbrahim Bıyıkçı zamanında yapılan ilçe merkezindeki kaldırımlar zamanla soğuk hava şartlarından tahrip olup bozulmuştu. Akabinde başlatılan alt yapı çalışması sonrası ilerleyen tarihlere ertelenen kaldırımlar için Alucra Belediyesi tarafından çalışma başlatıldı.

Alucra Belediye Başkanı Asım Kaymakçı, ilçeyi daha yaşanılabilir bir hale getirmek için ellerinden geleni yapmaya çalıştıkları, bu anlamda ilçede tarihinin en büyük parke çalışmasının yapıldığını eksik kalan kısımlarında tamamlandığını belirterek, ''Göreve geldikten sonra ilçede büyük yatırımlara imza attık. İlçe merkezinde bulunan kaldırımların ve ana caddenin yenilenmesi için çalışma başlattık. Alt yapı ile tahrip olan ilçedeki sokak ve caddeleri kilit parke taşı ile yeniledik, yenilemeye devam ediyoruz. İlçenin çehresinin güzelleşmesi ve yenilenmesi için var gücümüzle çalışıyoruz. Memleketimiz bizim havamız, suyumuz, yaşam alanımız. Yaşam alanımızın güzelleşmesi, göze daha hoş görünmesi için yapmış olduğumuz yenilikler ve düzenlemeler halkımıza ve memleketimize olan borcumuz bizim. Çalışmalarımızda sabırla bize desteği ve emeği olan herkese teşekkür ediyorum'' dedi.

YORUMLAR
  • yorum2017-10-09 04:31:06ÇETİN ÇETİN

    Kullanılsın bakalım..netice ne olacak..çakıl ve asfalttan daha iyi netice verecek gibi...her yeni hizmete şartlı bakmak ağustos böceklerinin işi değil mi..??????..yol kenarları gayet güzel..akıntı yolları var..ülkemizin ege dahil birçok kasabalarında böyle güzel yol ve kaldırımları görmek mümkün değil..taşlar da güzel ve dayanıklı gibi görülmekte..birçok şehirlerde kaldırımlar bu kadar şık ve güzel değil...Alucra..küçük bir kasaba..bu kadar fazla beklenti içinde olmak yersiz değil mi..bu ve benzeri hizmetleri yapanlardan ve Alucra'yı şirin ve güzel bir kasaba yapmak isteyenlerden Allah razı olsun...

  • yorum2017-10-06 08:39:05Seher Mert

    Yapılan taşlar berbat ve çok çirkin görünüyor.İşçilik sıfırında altında.Sadece çalışıyor olarak gözükmek için,milletin parasını çarçur etmeye hakkınız yok...Gerçekten baktığınız zaman hoş geliyormu gözünüze...Biraz düşünün...Alucrayı sevin,seviyormuş gibi yapmayın...

  • yorum2017-10-05 01:13:06hasan kavak

    Yaşım 48 alucra ilçesini bildim bileli bir alt yapı çalışması bir parke ile yollar kaldırımlar yapmak.Yazık günah değil bu paralara. ALUCRA ilçesinin bazı köyleri mahalle olmadan önceki durumdan itibaren NE KADAR BİR MESAFE aldı ALUCRA ilçesi ilerledik mi size soruyorum. Herşey daha kolay olamazmıydı küçük bir ilçe yerleşim az gelişmek daha kolay. Daha gelişme olmadan daha düne kadar ot biçilen tarlalar beton yığınına döndü. Şebinkarahisar İlçesi ile hiç bir zaman boy ölçüşemeyiz. Anlayın artık Başkan var Başkan var. İlçemize hastane yapılıyor kaç yıl denende. Burdan pay biçin. Şebinkarahisara kadar yollar gelişiyor. Gel gör ki Alucra sapağından itibaren tık yok.

  • yorum2017-10-04 13:38:29Sezai Pala

    Yaşım 29, 15 yaşını çocukluğa çıkaralım 14 senedir Alucramızın tek caddesi olan hürriyet caddesi başka yok! olamaz çünki göze görülen tek yer orasıymış gibi her gelen belediye başkanı söküp söküp yaptı bu nedir kardeşim artık bi çıkın şu hürriyet caddesinden başka caddeler kavşaklar oluşturun.

  • yorum2017-10-04 05:53:52YALÇIN KARAMANOĞLU

    15 Yıldır ne bitmez bir alt yapımız varmış sizde biraz omurga haysiyet varsa o makamları işgal etmeyin derhal terkedin ve kayyum atansın. inanin bundan çok daha güzel hizmetleri olur Alucraya. Bilinmeyen çok halk sessiz Alucrada başkan yok kimin eli kimin cebinde belli değil at izi it izine karışmış sivil toplum kuruluşlarinin Alucraya müdahale etmesi sahip çıkmasi gerekiyor. Ne yazık iki yüzlu şeytan çok hep şahsi çıkarlar gayelerinde. Alucra yok oluyor Alucra köyüne hoş geldiniz. Satılık köy olur yakında.

  • yorum2017-10-04 03:02:25ismail

    Külliyen yalan! Niye mi Ana okululun yolu, polis lojmanı etrafı, Ziraatın etrafı ve önündeki park 3-4 senedir niye yapılmaz??

  • yorum2017-10-03 17:06:05Yusuf Saraçoğlu

    Alucrada yıllardır hersene gelenek olarak yapılan tek iş parke döşemek maalesef bunuda beceremiyorlar

  • yorum2017-10-03 10:25:14Ömer Faruk Yakupoğlu

    İşçilik sıfır kafadan sağma iş bu yapılan
    göze hiç hoş gelmiyor.
    Eskisinden bir farkı yok.
    Kaldırım büyük taştan olur parke taşı zamanla çöker.
    Büyük kare taşı veya dikdörgen taşı olacak bu da kalitesinden olacak. yap yap bozulsun masraf yahu yazık.

  • yorum2017-10-03 08:03:02ali kavak

    bu parke taşı olayından ne zaman vazgeçilcek çok merak ediyorum. emeğe zamana yazık. bir zaman sonra çökme olmayacak mı bu yollarda. neden daha güncel çözümlere gidilmiyor.

  • yorum2017-10-03 06:07:37Erdem

    İşciliğe biraz özenelimmm lütfen

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz 4-6 Yaş Miniklerimiz Camide Buluştu

4-6 Yaş Miniklerimiz Camide Buluştu

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber