Ana Sayfa Güncel Mahallelinin Yol İsyanı

Mahallelinin Yol İsyanı

Mesudiye Mahallesi Tepe mevkinde (Tepe Mahalle) yapılmayan yollar nedeniyle mahalle sakinleri oldukça dertli.

Giriş Tarihi: 4 Eylül 2016 Pazar 17:02
Mahallelinin Yol İsyanı

Alucra'nın en eski yerleşim yerlerinden olan Mesudiye Mahallesi Tepe mevkiinde yaşayan vatandaşlar yol konusunda artık isyan noktasına geldiklerini ilettiler.

Alucra Belediyesinin 2013 yılında başlattığı alt yapı projesinde neredeyse Mesudiye Mahallesinin büyük bir kısmının sokakları parke taşı yapılırken Tepe Mahallesi olarak bilinen bölgenin yollarına taş döşenmemesi, mevcut yolların çok bakımsız ve bozuk olması mahalle halkını zor durumda bırakıyor.

Mahalle sakinlerinden Av. Rüştü Döğenci ve komşuları "Alt yapı çalışmaları başlamadan evvel yolumuz arnavut kaldırımı taşlarla döşeli gayette kullanışlı idi, çalışmalar nedeniyle yolumuz tahrip oldu. İlçenin hemen hemen tüm sokakları hane sahiplerinin evlerin önlerine kadar parke taşı ile döşenirken bulunduğumuz mahallenin bırakın evlerinin önünü ana yolların bile taşlarının döşenmemesi burada yaşayan insanları zor durumda bırakmaktadır" dedi.

Zamanla tahrip olan yolun özellikle bu yolu kullanan yaşlıları olumsuz etkilediğini, heran kayıp düşme tehlikesi olduğunu ileten mahalle sakinleri yakın zamanda ilçede bazı eksik yerlerde taş döşeme işinin yapılacağı duyumu aldıklarını, kendi mahallelerininde bu kötü ve elverişsiz şartlardan kurtarılmasını talep etmekteler.

Alucra Belediyesinden bu konu ile alakalı yardımlarını talep eden mahalleli, artık ilçenin diğer sokaklarında olduğu gibi çamurdan, tozdan kurtulmak istiyorlar. Belediye Başkanımız Sayın Asım Kaymakçı'dan bu konuda yardımlarını talep ediyor.

 

YORUMLAR
  • yorum2016-10-02 09:41:13reis

    istanbul dan alucra ya oy belediye başkanlığı için oy vermeye gidenler alın size alucra hizmeti belediye başkanını alucra da ve makamında bulanlara görenlere aşk olsun dönemin belediye başkanı ibrahim bıyıkcı yı eleştirenler koltuğunda bir ekmek evine gidiyor diyenler peki sizin başkanınızın koltuğunda ne var acaba hiçkimse gocunmasın işde başkan işde alucra

  • yorum2016-09-09 13:57:12Hasan nostalji

    Böyük cami önüne gaç metreküp beton döktüüz.Ağa istiirük ağaç İstanbul da betona doyduh.Eski Alucramızı istiirük sen Alucraya beton döktükçe Alucra da yaşayanlara da beton dökiisin farkında değülsün.Biz Alucramuzun eski ruhunu istiirük siz Alucranın ruhuna da beton dökiisüz.En azından Alucra içindeki tarihi binaları restore ettürün, beton işi gaddar olmasa da restore işi de karlı bir iş.

  • yorum2016-09-09 13:35:52Yeşil yol

    Böyük cami önüne yapmıya çaluştuuz alana gaç metreküp beton döktüüz . Ağaç istirük ağaç.istanbul da betona doyduh biz.

  • yorum2016-09-09 13:18:32Mimar sinan

    Ya mahalleye camii önünden çıkan yola merdiven yapılmasını nasıl düşündüler acaba.Merdiven yol ile ulaşılamayacak yere yapılır,siz yolu merdiven yapıyorsunuz,çok zekice! Pes doğrusu..Alucra da yaşlı nüfusun yoğun olduğunu bildiğiniz için kolaylık olsun diye yaptınız herhalde..

  • yorum2016-09-08 13:44:01Sitem Kâr

    Başkan bey rögar kapaklarını görüyormusunuz bunlardan birine sizin çocuğunuz düşse kime şikayet edersiniz.Ben BİMER e şikayet edeceğim,sizi bulamıyoruz ki size şikayet edelim.Arabamızla mahalleye çıkamıyoruz biraz empati yapın başkan bey.Size oy vermek için otobüsle istanbuldan Alucra ya vatandaş taşıyoruz,ya siz ne taşıyorsunuz bence biraz sorumluluk taşıyın her şey para demek değil..

  • yorum2016-09-05 04:59:03ÇETİN ÇETİN

    Aman allahım..bu nedir yahu..böyle bir yerleşim yeri kaldı mı??????...beledeye uyu uyu..yat uyu..demeçleri ile mi sen halktan oy aldın...başka ne işin var senin..yol su elektrik iş ve işlemleri....yaylalar da bile artık böyle yollar kalmadı...rizoko dolu bu yollarda..çoluk çocuk nasıl yürüsün...kış geldi..çamurlar diz boyu olacak..çukurlar...ah belediye ah..bak işine...

  • yorum2016-09-05 02:29:46Murat Dursun Tosun

    Şehrin en büyük caddelerinden birisi olan Babapınar Caddesinin de durumu aynı. Yollar çukur dolu bir kısmı geçen gün dolduruldu ise de halen çok sayıda çukur mevcut. Yola serilen stabilize malzeme ise araba geçerken çok tozuyor. Yol zaman zaman sulansa da yeterli olmuyor. İlgilenilmesini bekliyoruz.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber