Ana Sayfa Güncel Nurettin Canikli Meydan Park Yenilendi

Nurettin Canikli Meydan Park Yenilendi

İlçemiz meydanında yenileme çalışmaları yapıldı.

Giriş Tarihi: 8 Haziran 2017 Perşembe 22:27
Nurettin Canikli Meydan Park Yenilendi

Alucra Belediyesi tarafından ilçemiz Yunus Emre Mahallesinde bulunan Nurettin Canikli Meydan Parkı 2016 Yılında başlayan tadilat ve peyzajlandırmayla 110 kasa mevsimlik çiçek, Lavanta, Ardıç, Top Şimşir, Taflan, Ateş Dikeni, Kamelya, Yağlı Kartopu Bitkileri ile 530 m2 lik yeşil alanı yeniden çimenlendirilip etrafı çitle çevrildi 1 Adet olan bank sayısı 6 adete çıkartıldı.

Arızalı park aydınlatmaları onarıldı.

Yoğun geçen kış nedeniyle hasar gören bazı kısımlar için yeniden onarma çalışmaları başlatıldı.

YORUMLAR
  • yorum2017-08-15 02:11:21Memleketini Seven Biri

    Her sene yenile babam yenile. Parayı taşa betona ve tabi ki ceplerinize gömmekten bıkmadınız ve doymadınız. Kim bilir kaç milyon TL, beton ve rant oldu o park için? Mahallelere, köylere en kaliteli asfalttan yol yapsanız, altyapıya yatırım yapsanız olmaz ama dimi? Samanı ithal ediyoruz, canlı hayvanı ithal ediyoruz. Yazdık değil mi bu millete be! Şu ucube beton binalara, adına park bile denmeyecek saçma sapan çevre düzenlemelerine ayıracağınız parayı çiftçiye ayırsanız hiç olmaz dimi?

  • yorum2017-07-04 09:44:31recep keskin

    Alucra için yapılan her hizmet için teşekkür ederiz çok yetersiz oldugunu türkiyenin diger ilclerine göre çok çok kötü durumdayız başbakan yardımcımız var gelen misafirlerin doğru dürüst çay bahçesi yok ırmak kenarlarına neden olmasın hayırlı çalışmalar dilerim

  • yorum2017-06-13 19:27:00ALUCRALI ALUCRALI

    Leyla Bedük sen nerede yaşıyon bilmemde biz Alucra'dayız ama halka hizmet göremiyoruz.

  • yorum2017-06-10 14:28:22elif

    eğitim,ziraat,tarım ve hayvancılık da hizmet bekliyoruz,dağlar ot dolu,samanı ithal ediyorsunuz! ne yapıcaklar yaylada parkı? zaten oralar cennet? çocuk mu kandırıyorsunuz?

  • yorum2017-06-10 04:03:27HASAN DUMAN

    BİR DE OTURACAK BANK KOYULSA DAHA GÜZEL OLUCAK RESİMDE DE VATANDAŞIN KALDIRIMDA OTURDUĞU GÖRÜLÜYOR.UMARIM DİKKATE ALINIR..

  • yorum2017-06-10 03:04:22Alucrali

    Bunlar görsel olarak güzel olan uygulamalar lakin her sene aynı seyi yaptırmak israftir. Neden bi kere yapılan şeyler bir yıl içerisinde dagiliyor seneye yine aynı çalışmalar yapılıyor. Memleketime , basimizdaki yoneticilere sesleniyorum daha kalıcı şeyler yapılsın bir de insanlarina geçim kaynağı olan işler güçler yapılsın memleket kalkın sın ..

  • yorum2017-06-09 07:53:45YETER ARTIK

    BU MEYDANI YENİLEMEKTEN BIKMADINIZ MI? HER SENE TONLARCA PARA DÖKÜP SULAMIYORSUNUZ BİLE! ALLAH KORKUNUZ YOK MU BU NE İSRAF!!!

  • yorum2017-06-09 04:46:27Leyla gedük

    Kardeşim allah razı olsun güzel hizmetlerden dolayı halka hizmet allaha hizmettir yolun daima açık olsun rabbi min izniyle inş.selametle

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

Havuz ve Hamam Projesinde İmzalar Atıldı

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber