Ana Sayfa Güncel Özel İdare Binası Satılıyor mu?

Özel İdare Binası Satılıyor mu?

Giresun İl Genel Meclisi bir süre önce Belediye'ye devrettiği binayı satışa çıkarma hazırlıkları yapıyor.

Giriş Tarihi: 2 Kasım 2017 Perşembe 12:31
Özel İdare Binası Satılıyor mu?

İl Genel Meclisi Kasım Ayı Toplantıları Meclis Başkanı Abdullah Mürşit Gürel Başkanlığında 01 Kasım 2017 Çarşamba günü valilik toplantı salonunda başladı. Kasım ayı boyunca çalışacak olan İl Genel Meclisi  2018 performans programı, 2018 bütçe tasarısı ve ilçelerle ilgili konuları görüşülmeye başlandı.

Yapılan toplantıda Alucra İlçesi Mesudiye Mahallesinde tapu sicilinin 112 ada 25 parsel numarasında kayıtlı taşınmazın Alucra Belediyesine tahsisi yönünde alınan İl Genel Meclisi Kararının iptali ile bu taşınmazın satışı hususunun görüşülmesi konusunda karara vardı.

 

YORUMLAR
  • yorum2017-11-08 22:49:49Alucralı

    marabaları ile beraber komple Alucra satılık. bir bina satılmş çok mu onlara göre.

  • yorum2017-11-07 13:09:29Erdem Ekşi

    Alucra Özel İdare Binası, İl özel idaresinin borçlarından dolayı diğer ilçelerdeki binalar gibi satılacakmış..Özel İdare Binası bütün halde satılmamalıdır.Dükkanlar ayrı ayrı lojmanlar ayrı ayrı satılırsa;bina Alucra İşhanı haline dönüşebilir..Sonra satıştan 2 trilyon para çok rahat toplanır.Kötü yönetildiğimizin katı bu binadır.Önce içi boşaltıldı yıkılacak denildi.Çürük raporu verilmeye çalışıldı.İçindeki bir kiracı berber bayram binayı ordu idare mahkemesine taşıdı.Olmadı Belediye devredildi.Sonra belediyeden geri alındı.Bina sağlam oldu şimdide satılıyor.Vah memleketim vah.....

  • yorum2017-11-07 02:23:40ALUCRADAN

    BOŞ BOŞ DURACAĞINA OTEL YAPIN BARİ !!! MEMLEKETTE BUDA BİR İHTİYAÇ !!! Dışardan insanlar geliyor otel yok diye Şebine gidiyor !(öğrenci velileri ) vs.

  • yorum2017-11-03 06:57:51Muhammed BIYIKCI

    Bu devran elbet bir gün döner.
    Sata sata bitiremediler eski belediye başkanlarının değeri gözümde bir kez daha degerlendi.

  • yorum2017-11-03 02:53:15ÇETİN ÇETİN

    Bomboş bina..yozlerce boş odaları olan bina...tek bir insan yok..binanın görüntüsü korkunç.. cinler bina içinde top oynuyor gibi görüntü vermekte edrafa..ya yıkılsın..ya da insanlığın hizmetine verilsin..kamu veya özel...kim kullanırsa kullansın..farketmez..bomboş olması hiç hoş değil...

  • yorum2017-11-02 09:59:00Alucralı

    Arsa mı satılık?

  • yorum2017-11-02 09:32:17Yusuf Saraçoğlu

    Alucrada böyle bir yönetim ve zihniyet olduğu sürece Alucra yok olmaya mecburdur. Daha önce yıktıgınız ve yerine yapmadığınız binalar yüzünden ilçe merkezi çok kötü bir görüntüde adeta köy gibi alucrayı harebeye çevirdiniz yakında ilçe girişlerine satılık ilçe diye asarsınız. Alucrayı yediniz bitirdiniz doymadiniz ama yakındır sizinde yol alacağınız günler

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Alucra'da Korku Dolu Gece, 4 Ev Kül Oldu

Alucra'da Korku Dolu Gece, 4 Ev Kül Oldu

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber