Ana Sayfa Güncel TMSF'nin Yeni Başkanı Gülal

TMSF'nin Yeni Başkanı Gülal

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Kurulu üyeliğine Muhiddin Gülal'ın atanması ve başkan olarak görevlendirilmesine ilişkin karar Resmi Gazete'de yayımlandı.

Giriş Tarihi: 7 Temmuz 2017 Cuma 10:00
TMSF'nin Yeni Başkanı Gülal

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF) Kurulu üyeliğine Muhiddin Gülal'ın atanması ve başkan olarak görevlendirilmesine ilişkin karar Resmi Gazete'de yayımlandı.

Kararda, boş bulunan TMSF Kurulu üyeliğine atanan Gülal'ın başkan olarak görevlendirildiği belirtildi.

Söz konusu atama 5411 sayılı Bankacılık Kanunu'nun 113'üncü maddesine göre Bakanlar Kurulunca kararlaştırıldı.

Alucrahaber.com olarak değerli hemşehrimiz, gururumuz Muhiddin GÜLAL'ı tebrik eder, yeni görevinin hayırlara vesile olmasını temenni ederiz.

Muhiddin Gülal Kimdir?

1971 yılı Alucra-Giresun doğumludur. 1989 yılında Giresun İmam Hatip Lisesi’nden, 1995 yılında ise Bilkent Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Siyaset Bilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun olmuştur.

Askerlik hizmetini Yedek Subay olarak tamamlamayı müteakip, 1997-–1999 yılları arasında Sümerbank A.Ş Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş Yrd. olarak 1999-–2001 yılları arasında Etibank A.Ş Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş olarak, 2001-2005 yılları arasında ise Anadolubank A.Ş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş olarak görev yapmıştır.

Para ve Sermaye Piyasaları konusunda uzmanlık belgesi bulunan Gülal, 28 Kasım 2013'te BDDK üyeliğine atandı.

Çeşitli Finansal Dergilerde yayınlanmış makale ve yazıları mevcuttur.

2004-2009 yılları arasında Beyoğlu Belediye Meclis Üyeliği, Grup Sözcülüğü ve Denetim Komisyonu Başkanlığı görevlerini yürütmüş 2007 yılı Belediye Encümen Üyesi olarak görev yapmıştır.

1998-2004 yılı arasında Alucra Kalkınma ve Eğitim Vakfı Yönetim Kurulu Üyeliği görevinde bulunmuş, 2002 yılılında Kurumun başkanlık görevini yürütmüştür. Bilkent Üniversitesi Mezunlar Derneği Üyesidir.

Gülal, 2 Şubat 2017'de de Boydak Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekilliğine getirildi.

İyi derecede İngilizce ve Arapça bilmektedir.

YORUMLAR
  • yorum2017-07-17 03:05:00FUAT ERİLLİ

    KIYMETLİ KARDEŞİM MUHUTTİN BEYİ YENİ GÖREVİNDE BAŞARILAR DİLERİM. ALLAH C.C YAR VE YARDIMCISI OLSUN.

  • yorum2017-07-12 16:10:32ALUCRALI ALUCRALI

    HAYIRLI olsun nice başarılara inşallah.

  • yorum2017-07-11 05:03:22hasan ali yücel

    tebrik eder başarılarının devamını dilerim

  • yorum2017-07-10 04:25:04HALİT KİRAZLI

    Hayırlı uğurlu olsun,ALLAH utandırmasın tebrikler..

  • yorum2017-07-08 12:45:48dursun kirazlı

    hayırlı uğurlu olsun Allah utandırmasın yolun açık olsun güzel insan .......

  • yorum2017-07-08 10:07:47Ekinci Sevdalısı

    Tebrik ederim.Hayırlı Olsun

  • yorum2017-07-08 06:34:33Eyüp Erilli

    Maşallah nazar değmez inşallah

  • yorum2017-07-07 14:56:20HAYRULLAH KAYA

    BİR ALUCRALI OLARAK HEMDE KENDİ KÖYÜMDEN BİRİNİN BU GÖREVE GELDİGİ İCİN GURUR VE MUTLULUK DUYDUM RABBİM CIKTIGIN BU YOLDA SANA YAR VE YARDIM ETSİN AMIN.KİM BİR YOLA ALLAH İCİN VE HİZMET İCİN CIKARSA BEN HER ZAMAN DUACIYIM ONA BİSMİLLAH DİYELİM RABBİM UTANDIRMASIN AMİN.

  • yorum2017-07-07 12:15:19Halil Kodalak

    Bende birçamoluklu olarak gururduydum.Yeni görevinde başarilar dilerim

  • yorum2017-07-07 12:00:01fatih kocaman

    Allah utandırmasın. Başarılar dilegiyle

  • yorum2017-07-07 09:20:58Adnan Aztopal

    Tebrik eder , Başarı ve kolaylıklar dilerim

  • yorum2017-07-07 08:48:54Halit Karaçayır

    Abimize yeni görevinde başarılar diliyorum. Allah yolunu açık etsin..

  • yorum2017-07-07 08:32:16Sait PAÇA

    Muhittin bey, yeni görevinizde başarılar dilerim Allah utandırmasın diyelim inşallah. Memleketimizin yetiştirdiği yüzlerce iş adamı var başbakan yardımcımız var Allah'a şükür her alanda her şeyimiz varken kaderine terk edilen birde Alucra var yani çok merak ediyorum çevre ilçelerimiz almış başını gidiyor her alanda gelişirken bizim ilçemiz neden gerilemekte , bu gün Alucra da bir acemi birliği olabilir en basiti bir fabrika olabilir çeşitli iş alanları için arazimiz gelişmeye müsait olduğu halde ne sn.canikli ne de sn.iş adamlarımızın umurunda değil belediye seçimleri geldiğinde neden hizmet edecek insanları seçmez Alucra o da bir muamma...
    Saygılarımla.

  • yorum2017-07-07 07:24:03Halim ÇECE

    Tebrik eder yeni görevinde başarılar dilerim.Demirözü Köyü Dernek Yönetim Kurulu adına Başkan Halim ÇECE

  • yorum2017-07-07 05:52:25Eyüp Önerge

    Başkanım hayırlı olsun Allah yolunuzu açık etsin işini kolaylaştırsin bir Alucrali olarak gurur duyuyorum arkanazidayiz Allah'a emanet olun

  • yorum2017-07-07 05:50:03Ahmet Kütükcü

    Hemşehrime başarılar diliyorum ALLAH muaffak etsin

  • yorum2017-07-07 05:38:09Eyüp Önerge

    Alucra olarak gururluyum

  • yorum2017-07-07 04:46:31Yaşar TAŞTAN

    HAYIRLI OLSUN BAŞARILAR DİLERİM.

  • yorum2017-07-07 04:11:15Murat topçu

    Bende bir bankacı olarak hemşehrim ile gurur duydum

  • yorum2017-07-07 02:55:41Halit konukcu

    Allah utandırmasın. Başarılar dilerim

  • yorum2017-07-07 02:39:57Orhan Çınar

    Başarılar diliyorum değerli Hemşerimize.

  • yorum2017-07-07 02:17:50Duran AKÇİN

    Memleketimizin gururu, hayırlı olsun İnşallah, Allah cc utandırmasın.

  • yorum2017-07-07 02:06:11Dursun Darıoğlu

    Alucralı olarak gurur duyuyorum.

  • yorum2017-07-07 02:01:50Kadir Bekiroğlu

    Allah utandırmasın memleketin gururu... yeni görevin hayırlı olsun.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Şimdi Değilse Ne Zaman?

Şimdi Değilse Ne Zaman?

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber