Ana Sayfa Genel TUIK Resmi Nüfus Sonuçlarını Açıkladı

TUIK Resmi Nüfus Sonuçlarını Açıkladı

Türkiye İstatistik Kurumu (TUİK) 2017 Yılı Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi (ADNKS) Sonuçlarını açıkladı.

Giriş Tarihi: 1 Şubat 2018 Perşembe 10:10
TUIK Resmi Nüfus Sonuçlarını Açıkladı

Türkiye İstatistik Kurumu (TUİK) 31 Aralık 2017 verilerine göre Türkiye nüfusu 80 milyon 810 bin 525 kişi oldu.

Alucra'da Nüfus Düştü

TUIK verilerine göre 2017 yılı verilerine göre ilçemizin nüfusu ilçe merkezi 4.983, köyler 4.136 toplamda 9.119 kişi olarak belirlenmiştir.

İlçemizin toplam nüfusu ise 2016'de 13.753 iken 2017'de 9.119'a düşmüştür. Alucra'nın nüfus olarak en büyük köyü Yeşilyurt köyü olmuştur.

2016 yılında ilçe merkezinde artış olurken, köylerde düşüş olmuştu. 2017 yılında ise tam tersi gerçekleşti.

Komşu ilçemiz Şiran'ın nüfusu 25 bin olurken, Devletin köylere ve şehirlere yatırım politikası nüfus sayısına göre yapıldığı için özellikle büyükşehirlerde emekli olan Alucralıların ikametlerini daimi olarak Alucra'ya aldırmaları büyük önem arz etmektedir.

YORUMLAR
  • yorum2018-02-11 14:21:34ALUCRALI

    Alucra için gerçekten üzücü bir durum tabii bizim için de öyle nüfusun her geçen gün azalması aksine devamlı nüfusun çoğalması lazım alucram eşsiz memleketim her zaman gelişime açık olması lazım.sevindirici olarak en fazla kendi koyumun nüfusunun kalabalık olması ( Yeşilyurt köyü). inşallah alucramız da her geçen gün yenilikler yapar ve nüfus artar tek temennimiz budur

  • yorum2018-02-09 07:05:51AYNUR

    Gönül isterki, Alucrada Nüfus son derece arttı şeklinde haberler yapılsın !!! Alucrada ne gelişme olduki nüfusta artsın !!!

  • yorum2018-02-09 06:56:28AYNUR

    Hadi ordan yaa!!! Nerde 9119 kişi??? (Kış mevsimi için söylüyorum köylerde dahil) Alucrada o kadar yaşayan varmı ??? Kayıtlarda görünebilir !!! Damlaya damlaya Göl yapmaya çalıştılar!!! Bu Göl böyle giderse buhar olup bitecek !!! Üzülüyorum bir ilçenin göz göre göre gerileyişine !!! Millet aya gider biz hala yaya bile gidemiyoruz!!!

  • yorum2018-02-06 01:45:23Alucralı

    yakında çamoluk da bizi geçer yazık çok yazık...

  • yorum2018-02-03 12:35:45alucralı alucralı

    ordan bir beş kişi daha düşmenizi rica edecem.bende gidiyom.yankilere kalsın.

  • yorum2018-02-02 06:11:49Yusuf Saraçoğlu

    Genel de bana verilen cevaplarda yapıcı olmamızı öneren saygıdeğer büyüklerin siz hiç Alucrada son 10 senede yapıcı gelişim büyüme gördünüz mü ilk önce mantık olarak bir düşünün ben şahsım adına her zaman yapiciyim fakat haksızlığa göz yumamiyorum buda tabi karekter meselesi

  • yorum2018-02-02 05:18:09Yusuf Göze

    İBRAHİM ismiyle yazan arkadaş bu ve bundan önceki haberin neyi asparagas sen önce diğer haberi ve bunu doğru okumalısın. Önceki haberde ilçe nüfusunun 4500 lere düştü şeklinde bir haber vardı şimdi ise bu rakamın 4500 değilde 4900 olduğunu öğrendik. Köylerle nüfus 9000 olmuş önceki sene bu rakam 13 binlerdeydi şimdi niye düştü bunu sorgulamak daha doğru olmazmı?

  • yorum2018-02-02 02:43:28İBRAHİM

    Demekki ne yapmak lazımmış önceden yazılan çizilen asparagas haberlere inanmayacağız daima net sonuçları bekleyeceğiz hemen kestirip alucranın nüfüsu bu kadar olmuş diye eyyamcılık yapmayacağız ilçe bizim köyler bizim biz sahiplenmezsek kimse sahiplenmez lütfen daima yapıcı olalım kırıcı değil Saygılarımla

  • yorum2018-02-02 00:18:45alucralı

    İnşallah Şebinkarahisar İl Olur da biz de kurtuluruz..

  • yorum2018-02-01 11:51:41Ali Turan

    Çamoluk İlçesi bayağı gayretli olmuş.köyleri boş olmasına karşın. Maşaallah doldurmuşlar.Çamoluk İlçesi bu sene en çok nüfus kayıt eden ilçe olmuş.Bugün sayım yapsanız ilçe merkezi ve köylerinin toplamı 2500 bulmaz...Alucra sen uyu kardeşim.

  • yorum2018-02-01 10:23:36Ahmet Köse

    Yusuf Saraçoğlu kardeşim ohaberi bende gördüm fakat şöyle bir detay var. O haberde ilçe merkezinin nüfusunun 4500 civarında olduğu yazıyordu bu haberde 9119 köylerle beraber toplam nüfus olarak yazılmış. İlçe merkezinin nüfusu 4983 kişiymiş yani o haber doğru.

  • yorum2018-02-01 08:40:20Yusuf Saraçoğlu

    Hiç inandırıcı değil ve sadece kayıtlı nüfus neden duran yok buna çözüm bulalim. Geçen haftalarda 4500 gibi bir rakam ile haber çıkmıştı şimdik 9119 olmuş çok düşündürücü acaba gizliden ikametgah mi alındı yoksa ilçe merkezindeki sokak kopeklerinede kimlikmi verildi gerçekten çok düşündürücü bir durum fırıldaklar dönmeye devam ediyor. Alucrada kara bulutlar 2019 için yine milleti yalanları ile kandırmazlar ama şahsım adına bu rakama kesinlikle inanmıyorum.

Bu Kategorideki Diğer Haberler
Bu habere de bakabilirsiniz Halı Saha İhale Ediliyor

Halı Saha İhale Ediliyor

Kurumsal

İçerik

Gündem

Siyaset

Teknoloji

Yukarı Çık
alucrahaber