Alucra'da Ak Partinin Süpriz Başkan Adayı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Alucra'da Ak Partinin Süpriz Başkan Adayı
Giresun ve İlçelerinde Eylül ayı içerisinde yapılacak Ak Parti kongrelerinde Alucra ilçesinde süpriz bir başkan adayı ortaya çıktı.
Alucrahaber - Haberiçi Reklam -Sıla

Normalde mart ayında yapılacak Ak Parti kongresinde başkan olması beklenen Süleyman Yaşkın'a il yönetimi tarafından ekibini kurması bilgisi verilmiş, bunun üzerine de Yaşkın ve ekibi Nurettin Canikli'yi makamında ziyaret etmişlerdi. Pandemi süreci nedeniyle Eylül ayına ertelenen seçimlerde Alucra için tam bir süpriz yaşandı.

Daha önce üç dönem ilçe başkanlığı yapmış olan Faruk Demirağ 2014 yılında İl Genel Meclis Üyeliği için ilçe başkanlığı görevinden istifa etmişti. Aradan geçen 6 yıllık süre sonrası ilçe başkanlığı için Faruk Demirağ Ak Parti İl Başkanı Kenan Tatlı tarafından ekibini kurması için yeniden görevlendirildi.

5 Eylül 2020 Cumartesi günü Alucra'da yapılacak olan seçimde Faruk Demirağ'ın tekrar başkan olması kesin gibi görülürken, yönetim konusunda ise belirsizlik devam ediyor.

Kendisine hayırlı olsun dileklerimizi iletmek için görüştüğümüz Faruk Demirağ; "Herkesi kucaklayan, bölen değil birleştiren bir yönetim ile Alucramıza hizmet etmek istiyoruz. Alucra için elimizden geleni en iyi şekilde yapacağız, hayırlısı olsun" dedi.

Anahtar Kelimeler:
Ulaştırma Bakanı Eğribel Tünelinde İncelemelerde BulunduÖnceki Haber

Ulaştırma Bakanı Eğribel Tünelinde İncel...

Doğalgaz Kelkit Vadisindeki İlçeler Olarak Bizimde Hakkımız!Sonraki Haber

Doğalgaz Kelkit Vadisindeki İlçeler Olar...

Haber Yorumları

  • Ünal Korkmaz03-09-2020 11:02

    Hayırlı olsun Başkan

  • Yucel03-09-2020 10:59

    Hayırlı olsun

  • Aslan Baba03-09-2020 10:45

    Bence eskilerinden çok daha iyi olur hiç değilse yeri yurdu belli dağlarda taşlarda resimlerde görmeyiz memleketi köy ettiler köy valla çok yazık bu ilçenin vebalini ödeyemeyecekler. faruk beye hayırlı olsun umarım bu beyanatında söylediklerini yapar.

  • Yusuf03-09-2020 01:14

    Verdikleri zararlar az olmuş ki tekrar atanmış yazık alucranin üzerinden kara bulutlar ne zaman gidecek acaba

  • Esnaf02-09-2020 21:48

    Süleyman Yaşkın ve ekibi gereken cevabı vereceğinden kimsenin şüphesi olmasın . Bekleyin

  • Alucralı Esnaf02-09-2020 19:53

    Faruk Demirağ beye hayırlı olsun ancak Süleyman Yaşkın ve ekibine yapılanı doğru bulmuyorum. Bu arkadaşlarında bu yapılana karşı zamanı gelince cevabını vereceklerini düşünüyorum.

  • Esnaf Ahmet02-09-2020 19:44

    Faruk beye hayırlı olsun. Esnafız nihayetinde siyasi olarak aynı görüşte olmasakta arkadaşlık hemşerilik hukukumuz var. Önceki geçmiş dönemlerinde yaptığı yanlışlarından ders aldığını ümit ediyorum. Listesini açıklarsanız nasıl bir başkanlık yapacağını üç aşağı beş yukarı görmüş oluruz. Memleketimize hayırlı olsun.

  • Yalçın KARAMANOĞLU02-09-2020 19:34

    Alucranın geleceğiyle oynayanlar tüğü bitmemiş yetimlerin haklarını gasp edip yiyenler hırsızlara peşkeş çekenler bu Alucranın geleceği için çalışacaklarmış, bu tam bir akıl tutulmasıdır. Artık yok hükmündesiniz. Akp ve Canikli dönemi Alucramızın tarihine gömülmüştür.

  • Eyüp Önerge02-09-2020 19:17

    Öncelikle hayırlı olmasını diliyorum inşallah köylerimize hizmet yaparlar

  • Fıstıkçı Şahap02-09-2020 18:17

    Öncelikle Alucraya hayırlı olsun. "Denenmişi Denemek, Ahmaklıktır" ata sözünü çok severim anlayana güzel bir ders verir. Tayyip Erdoğan'a hizmet etmeye kendimi adamış biri olarak yıllardır Alucradaki Ak Partili değilde AKP lileri görünce memleketimden partimden soğumuştum. Olan sanırım aday sensin deyipte son dakika golüyle diskalifiye olan Yaşkın ve ekibine oldu, üzüldüm. Bakalım Faruk Demirağ buradaki beyanatında söylediği gibi şaibesiz yıpranmamış kucaklayıcı tertemiz bir yönetim çıkarabilecek mi? göreceğiz. gün ola hayrola.